“Italien i Malmö!”
Omdöme om Via Napoli

Via Napoli
Rankad som nr 37 av 948 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Underbar italiensk mat i Neapel! Fast i Malmö! ALLT är Italien! Du som vill ha strikt och förutsägbart bemötande "på svenska" kommer kanske att bli lite förundrad. Men du som älskar Italien, och italienarnas sätt att tillbringa en hel kväll på restautang för att äta, dricka och umgås. Du kommer att komma tillbaka till Via Napoli!

1  Tack åke å

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Superbra service, härlig stämning med live musik med fantastiskt god Italiensk pizza. Absoluta to-go restaurang i Malmö

1  Tack Åse N
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Besökte Via Napoli med min bror för söndagsmiddag och åt riktigt bra italiensk mat. Carpaccio till förrätt och pizza/pasta som huvudrätt. Känsla av autenticitet och omsorg kring maten, bra meny och riktigt trevlig service ger högsta betyg. Kändes som om man satt på en kvarterskrog i Italien.

Tack schibboleth74
Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

En perfekt kvarterskrog som serverar äkta italiensk mat. Familjär stämning. Boka bord ofta fullt även mitt i veckan

Tack Lena L
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Äter där väldigt ofta och det är lika gott varje gång. Kan verkligen rekommendera brunchen som är helt otroooligt god, med massvis av goda italienska läckerheter och inte som många andra som bara kör hotellfrukost-style. Pizzorna är också magic!

1  Tack Lars K

Resenärer som tittade på Via Napoli tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Via Napoli? Berätta vad du tyckte!