“Familjemiddag ”
Omdöme om Via Napoli

Via Napoli
Rankad som nr 33 av 953 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Superbra service, härlig stämning med live musik med fantastiskt god Italiensk pizza. Absoluta to-go restaurang i Malmö

1  Tack Åse N

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Besökte Via Napoli med min bror för söndagsmiddag och åt riktigt bra italiensk mat. Carpaccio till förrätt och pizza/pasta som huvudrätt. Känsla av autenticitet och omsorg kring maten, bra meny och riktigt trevlig service ger högsta betyg. Kändes som om man satt på en kvarterskrog i Italien.

Tack schibboleth74
Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

En perfekt kvarterskrog som serverar äkta italiensk mat. Familjär stämning. Boka bord ofta fullt även mitt i veckan

Tack Lena L
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Äter där väldigt ofta och det är lika gott varje gång. Kan verkligen rekommendera brunchen som är helt otroooligt god, med massvis av goda italienska läckerheter och inte som många andra som bara kör hotellfrukost-style. Pizzorna är också magic!

1  Tack Lars K
Omdömet skrevs 23 februari 2018

Från utsidan påminner denna restaurangen om vilken pizzeria som helst men väl inne så känns det som man har hamnat på en populär och lite stökig restaurang någonstans utanför turiststråken i Italien.

Matten är tämligen traditionell men väl tillagad och väl värd pengarna. Det man kan ha delade uppfattningar om är servicen. Det råder en stor förvirring bland personalen och mat skickas in och ut och levereras fel hit och dit. Man får inte vara stressad och är man förberedd så går det bra och kan till och med vara charmigt. Förväntar man sig service i klass med mer formella krogar lär man däremot vissa kvällar riskera att bli tokig.

Jag ser dock charmen och kommer att gå hit igen.

Tack Michael G

Resenärer som tittade på Via Napoli tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Via Napoli? Berätta vad du tyckte!