Trip.com
Priceline108 US$
Traveluro120 US$
Omdömet skrevs 4 mars 2022

Hade en 3-nätters vistelse på hotellet. Väldigt gästvänlig personal i receptionen som hjälpte oss få nytt rum efter att en säng krånglat första natten, rummet var dessutom av högre standard. Underbar frukost där man inte saknar någonting och där det finns någonting för alla. 3 min promenad till centralstationen och vi kunde lämna våra resväskor inlåsta under dagen sista dagen när vi väntade på tåget. Väldigt prisvärt framförallt för den service-minded personalen och läget. Har själv jobbat på hotell och blev positivt överraskad här. Rekommenderar!

Tack Ntakala
Malin Gimtell, General Manager på First Hotel Jörgen Kock, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2022

Kära Gäst, Tack för ett väldigt fint omdöme. Det gläder oss att ni haft det bra och att personalen varit väl omhändertagande. Varmt välkomna tillbaka. Hälsningar General Manager Malin och Team Jörgen Kock

Omdömet skrevs 2 mars 2022 från mobil enhet

Fruktansvärda sängar! Som att ligga på betong. En tunn bäddmadrass direkt på en stenhård resårbotten utan någon resårmadrass emellan. Semestern började därför med en helt förstörd rygg. Trevlig personal vid incheckning. Slitet rum, slitna möbler. Aldrig mer!

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack asa-rapp

Tack Åsa för ert omdöme. Vi ska se över sängen på detta rum och tycker det är tråkigt att er resa fick en dålig start. Hälsningar General Manager och Team Jörgen Kock

Omdömet skrevs 25 februari 2022

Valde detta för att det låt rätt så centralt och att det fanns parkering i närheten. Rummen var stora men det finns behov att fräscha upp dem. Toa var liten. Tyvärr så bygger de en del i området så lite ljud är det. Frukosten var enkel men det fanns det man behövde. Vill man parkera så kostar det extra.

Tack Tommy A

Kära Tommy, Tack för ert omdöme. Det betyder mycket för oss att ni berättar hur er vistelse varit. Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka. Hälsningar General Manager Malin och Team Jörgen Kock

Omdömet skrevs 20 februari 2022

Kände mig direkt som hemma bland dammråttor, smuts och nedsuttna fåtöljer. Sov som en prinsessa hela natten i helvetesgapet mellan två gamla sängar från tidigt 90 tal. Vaknade som en solstråle och hällde upp en plaskig Nescafé utan att hitta nåt mjölkpulver, eller för den delen en tesked. Men det bästa av allt, bredvid kaffekokaren låg en gammal halvsuttad lakritskatt som en vänlig själ hade lämnat åt nästkommande nattgäst.

1  Tack toveelisabetkristing
Malin Gimtell, General Manager på First Hotel Jörgen Kock, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2022

Tack för ditt omdöme. Vi tar till oss och ska se över rutinerna för såhär ska det inte vara. Hälsningar General Manager och Team Jörgen Kock

Omdömet skrevs 14 februari 2022

Stora bra rum, trevligt bemötande i receptionen och framförallt helt suverän frukost. Allt är inte i trendig nyrenoverad stil men det är rent och prydligt och man får verkligen värde för pengarna. Rekommenderar!!

Tack Jetterattan211
Malin Gimtell, General Manager på First Hotel Jörgen Kock, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2022

Tack för ert fint omdöme. Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka snart igen. Hälsningar General Manager och Team Jörgen Kock