Omdömet skrevs 15 september 2018

Praktiskt nära stationen och en liten bit från centrum som gör det lugnt och tyst. Väldigt stora rum med känsla av 80-tal men rent och prydligt. Bra frukost och trevlig personal och på det hela taget ett mycket prisvärt hotell.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack 661mattiase
GM_FHJK, Hotelldirektör på First Hotel Jorgen Kock, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2018

Hej Mattias E

Tack för din återkoppling och att du valde att bo hos oss. Vad trevligt att du upplevde en bra frukost, trevlig personal och prydligt.

Du är varmt välkommen åter,

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Hotellet ser inte mycket ut för världen och området är lite trist, men det har stora rum och ligger nära både Centralen, parker och torgen. Enkelt att hitta parkering på gatan utanför som var gratis fram till 9 på morgonen. Blev avrådd att stå i p-huset pga stölder på nätterna.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste ensam
Tack Nilla61
GM_FHJK, Hotelldirektör på First Hotel Jorgen Kock, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2018

Hej Nilla61

Tack för ditt omdöme och att du valde att bo hos oss på First Hotel Jörgen Kock.
Ett gott råd är att tömma bilen själv oavsett var man parkerar.

Varmt välkommen åter,

Med vänlig hälsning

Elin Engström, Housekeeping Manager

Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Slitet hotell som haft sina glansdagar?
Sköna sängar och rum och toalett var rena. Väggarna var slitna med mycket märken på. Frukosten var helt ok! Gott bryggkaffe. Bra service och nära till parkering.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack davidsG2821HK
GM_FHJK, Hotelldirektör på First Hotel Jorgen Kock, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2018

Bästa David S,

Tack för att du valde att bo hos oss på First Hotel Jörgen Kock och ge oss en återkoppling här på Tripadvisor. Vi arbetar ständigt med förbättringar och uppdateringar av vårt hotell.

Vad trevligt att du gillade våra sängar, städning, service, parkering, frukost och kaffe.

De bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 30 juli 2018

Checkade in på Jörgen Kock en torsdag eftermiddag och det var en härlig upplevelse. Nära både till Västra hamnens restauranger och underbara bad samt till Malmö centrum, shopping och Lilla Torg!!
Rummet var stort och fint med utsikt mot hamnen och på frukosten fanns allt som ska finnas för att få en bra start på dagen.

Rumstips: Vi bokade ett superior rum och var mer än nöjda!
Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Ia K

Bästa Ia K

Stort tack för er återkoppling gällande er senaste vistelse och vad trevligt att ni hade det bra hos oss.

Varmt välkommen åter,

De bästa hälsningar

Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Ett bra prisvärt hotell nära Malmö centralstation. Inget lyx men god standard och välstädat.

Trevlig personal och smidig in och utcheckning. Gratis kaffe, te och wifi.

Frukosten har det man kan förvänta sig med både varmt och kallt. Inget att klaga på.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack TheNiceTraveller
HSKM_FHJK, Leder  på First Hotel Jorgen Kock, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2018

Bästa TheNiceTraveller,

Stort tack för att du tagit dig tiden att ge oss ett omdömme här på Tripadvisor.

Det är riktigt glädjande när våra gäster trivs hos oss och uppskattar vår service och faciliteter.

Vi ser fram mot att se dig här igen inom en snar framtid,

De bästa hälsningar

Elin Engström, Facillity Manager