Omdömet skrevs 28 april 2018

Vi bodde där under julen 2017. Väldigt trevlig personal och bra frukost. Riktigt god frukost. Sov som en stock. Ligger bra till när man kommer med tåget. Verkligen gemytligt. Ett hotell att bo på fler gånger.

Bodde här: december 2017
Tack Andreas L
GM_FHJK, Kundansvarig på First Hotel Jorgen Kock, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2018

Bäste Andreas L

Vi är mycket glada för att du hade en fin vistelse hos oss, vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss!

Tack för att du tog dig tiden att dela din upplevelse här på Tripadvisor,

Tove Jangegård, Ass. Manager

Omdömet skrevs 15 april 2018 från mobil enhet

Helt okej för det priset och närheten till tågstationen. Slitna rum och inredning. Hördes ganska högt när folk utanför rummet i korridoren pratade. Stort minus att det luktade mycket av avlopp i hissarna, borde man fått avdrag på rumspriset, glömde att säga till om det när vi lämnade hotellet. Vi hyrde 3 rum.
Frukosten var bra.

Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack tobbewendel

Bästa Tobbe Wendel,

Vad trevligt att du gillade vår frukost och tycker vi är prisvärda.
Stort tack för din återkoppling och att du tagit dig tiden att ge oss ett omdöme här på Tripadvisor. Vi gör ständiga förbättringar av vårt hotell och givetvis ska det inte lukta dåligt vid hissarna, det beklagar jag och vi har sett över problematiken.

Vi önskar dig varmt välkommen åter och tveka inte att kontakta mig om du väljer att återkomma, så vill jag personligen vara behjälplig med din reservation

Tove Jangegård, Ass. Manager

Omdömet skrevs 5 april 2018 från mobil enhet

Ett hotell i centrum av Malmö, nära centralstation och mycket annat. Ett dugligt hotell för pengarna. Det sämre var hotellets torftiga frukost, hårda sängar, svår öppnade fönster på rummet, dålig sittplats på rummet, saknade även mini bar för att delvis kunna kyla köpta drycker utifrån samt att lobbyn och hissen stank toalett/avlopp.

Bodde här: april 2018, reste med vänner
Tack Elin B
GM_FHJK, Hotelldirektör på First Hotel Jorgen Kock, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2018

Hej Elin B

Tack för att du valde att bo hos oss när du besökte Malmö.
Vi tackar för din återkoppling, som är viktig för oss för att göra ett bättre hotell.

Varmt välkommen åter,

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 22 mars 2018

Hotellet ligger nära centralstation och lite längre ifrån gågatan med affärer och restauranger. Datasystemet verkar lite slött då det tog förhållandevis lång tid att checka in och även att köpa dryck. Personalen var trevlig. Rummet var förhållandevis stort med bl a 2 fåtöljer. Sängarna var sköna. Rummet var tyst. Badrummet var lite trångt vid handfatet men duschen var rymlig. Wifi fungerade bra. Frukosten innehöll det mesta, men med något enkelt utbud. Sammantaget bra valuta för pengarna.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack HansYstad_Sverige
GM_FHJK, Hotelldirektör på First Hotel Jorgen Kock, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Hej HansYstad

Tack för din återkoppling på din vistelse och vad trevligt att du gillade vårt hotell och speciellt sköna sängar, ett tyst rum och trevlig personal.

Vi har precis gått över till ett helt nytt IT-system som kommer att säkra ännu bättre gästupplevelser, bl.a. check-in via mobiltelefonen och snabb utcheckning. Jag ber om ursäkt om det var slött när du bodde hos oss, men vi är nu helt installerade och klara för att välkomna våra gäster på bästa sätt.

Varmt välkommen åter

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Bara 200 m från centralen ligger detta first Hotel. Trevlig personal både i receptionen och i frukosten. Bra frukost med många rätter att välja på. Inget som sticker ut åt något håll. Detta är helt enkelt ett bra beläget hotell med lite enklare rumsstandard vilket ger ett bra värde för pengarna.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Kerkja
GM_FHJK, Hotelldirektör på First Hotel Jorgen Kock, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Bästa Kerjka,

Tack för att du valde att bo hos oss på First Hotel Jörgen Kock och för att du tagit dig tiden att ge oss ett omdöme här på Tripadvisor.

Vi önskar dig varmt välkommen åter

De bästa hälsningar,