Bott på hotell otaliga gånger i världen. Har aldrig någonsin varit med om att bli så dåligt bemött av hotellpersonal, ett bemötande som starkt påverkade hela vår vistelse negativt. Ett jotell helt utan kundservice. Bokar en natt via hotells.com där det framgår att man ska kontakta hotellet vid soeciella önskemål. Skickar önskemål om tidigare incheckning. Får svar av hotellet 7 dagar senare, dvs dagen innan att det fungerar MEN mot FULL kostnad för 1 hel natt till. I diskussion via tel framgår av representanter för hotellet att rummet finns ledigt innan men att man av principskäl har bestämt sig för att begära betalt för 1 hel natt istället för en extra kostnad för extra timmar. På plats samma dag anländer man och barn med flyg. Frågar igen vänligen om de kan få checka in tidigare. Får åter svar att rummet står tomt, att det går bra mot en helt orimlig kostnad dvs för 1 HEL natt till, trots att de inte var på hotellet dagen innan. Ber att få prata med chef och ska få göra det. Får efter en stund veta att chefen inte vill prata och att det är betalning för 1 HEL natt till som ska betalas. Frågar från när man kan checka in tidigare mot en extra kostnad och inte 1 hel natt. Får svar att det är incheckning kl. 15 och utcheckning kl 12 som gäller. Ges aldrig möjlighet att checka in tidigare mot en extra kostnad mer än för orimlig kostnad av 1 HEL natt till, utan tvingas boka bil som kör oss från hotellet till annan plats. Rekommenderar inte hotellet.