4 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-09
Priceline131 US$
Agoda.com132 US$
Omdömet skrevs 20 april 2022 från mobil enhet

Med ett lagom avstånd till Sturup valde vi att övernatta centralt i Malmö och få även stadsflärd under vår påsktrip. För tredje gången tog vi in på Mayfair Hotel Tunneln och det var som förut supermysigt och med ett fantastiskt bemötande! Frukosten är jättefin och nu gräddade vi även våfflor Rummen har en personlig karaktär och inget är helt och hållet det andra likt! Vi kommer tillbaks!

Mvh Marie-Louise och Henrik Martinsson m.familj

Datum för vistelsen: april 2022
Tack marrelojsan
U Storm, General Manager på Mayfair Hotel Tunneln, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2022

Bästa marrelojsan

Stort tack...

Vi ser frem imod eret nästa besök.

Kh

Omdömet skrevs 6 mars 2022 från mobil enhet

Utmärkt service, sköna sängar och mycket bra frukost. Hotellet har en lång och spännande historia. Bra beläget nära centrum och med gångavstånd till Centralstationen. Malmö ses med fördel promenerandes eller cyklandes.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack Mats B
U Storm, General Manager på Mayfair Hotel Tunneln, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2022

Bästa Mats

Stort tack for eren fina review. Den er vi mkt glade for,.

Hoppas vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 31 januari 2022 från mobil enhet

Ett av de bättre hotellen i Malmö. Lyxfrukost med allt man kan tänka sig och bra kvalitet på maten. Mysig miljö med historia. Bodde i ett mindre dubbelrum med smal säng och med minimal dusch. Fungerade bra för oss. Sköna sängar. Trevlig personal. Återkommer definitivt.

Tack malinsD3974TT
U Storm, General Manager på Mayfair Hotel Tunneln, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2022

Bästa malin

Wow, "ett av dom bättre" stort tack for dom fina ord..

Ja dom "små" dubbel rum er små, men mysiga.. trevligt at ni tyckte om dom.

Hoppas at vi ses snart igen

VD.

Omdömet skrevs 24 januari 2022

Bodde här två nätter. Ingenting att klaga på. Personalen var väldigt trevlig och hjälpsam på alla möjliga sätt. Ingenting negativt med rummet. Centralt läge och enkelt att ta sig överallt med bra restauranger m.m i närheten. Rekommenderar verkligen!

1  Tack davidbG5593JC
U Storm, General Manager på Mayfair Hotel Tunneln, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2022

Bästa David

Stort tack for din review... Betyder mkt for os.

Hoppas vi ses igen.

Omdömet skrevs 21 januari 2022 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell med personlighet och charm. Personalen var mycket trevlig.
Centralt beläget med närhet till centrum och kollektivtrafik.

Hotellet är fyllt med spännande konst som donerats av ägarna. Dessutom har hotellet en spännande historia som går tillbaka till 1300-talet.

Tack 28mikaeln

Bästa Mikaeln

Stort tack for din review.

Ja, vores äger elsker konst, och den har vi numere mkt av.. :) trevligt att ni tycket om den.

Vi hoppas at vi ses igen.