Radisson Blu Hotel, Malmö(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Radisson Blu
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Park Inn by Radisson Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Best Western Plus Hotel Noble House(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Collection Hotel Temperance(Malmö)(Mycket prisvärt!)
ScandicHotels.com
Moment Hotels(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Scandic S:t Jörgen(Malmö)(Mycket prisvärt!)
ScandicHotels.com
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 82 US$/natt.

Omdömet skrevs 16 maj 2018 från mobil enhet

Bodde här i början av maj och har verkligen inget att klaga på. Bra bemötande direkt i lobbyn, väldigt mysiga rum och en väldigt god frukost!
Inredningen på rummen var gammaldags blandat med ny men allt var fräscht och helt.
Även om hotellet ligger i centrala Malmö märkte man inte av trafiken.
Jag kommer garanterat bo här igen.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack pkarlsson89
StormMayfair, General Manager på Mayfair Hotel Tunneln, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2018

Bästa pkarlsson

Tack for din review.

Ja allt er gammalt och gammeldags her hos os. men skal väre (som du selv skrev) fräscht och fint. Så trevligt att du tycke dom det.

Rummen mot innergården er dom mest tysta, men även dom mot gatan (hverdaga) är relativt tysta.

Vi hoppas att vi ses snart snart igen..

Omdömet skrevs 12 maj 2018

Bra service och trevlig personal
Mycket bra frukost nere i källarvalvet
Trevligt och välstädat rum med frilagda takbjälkar.
Kul med historiska återblickar på väggarna och för barnen en mycket spännande rustning vid entrén
Garage på andra sidan vägen (mot avgift)

Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack Osddan

Bästa Osddan

Stort tack for dom 5 stjerner....

Vist er frukosten bra, men specielt dom gamle valv er helt underbara...

Så trevligt at du tycker om den historiske del av hotellet, noget vi har lagt mycke tid och energi på, så det er extra roligt når vi får feedback på det område.

Vi hoppas att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 19 april 2018 från mobil enhet

Det var nästan 20 år sedan sist men Mayfair levererar. Trevliga och fräscha rum, proffsig personal och trevliga utrymmen tillsammans med väl tilltagen frukost blir detta en mycket prisvärd stund i Malmö. Tack för denna gång, vi kommer tillbaka till Mayfair Tunneln.

Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack Linda T

Bästa Linda

20 år sen sidst.... Så trevligt at ni kom tilbaga... Tack for den fina review.

Vi hoppas att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 17 april 2018

Vi skulle åka vidare till Berlin tidigt på morgonen det var anledningen till att vi sov på hotellet.
Nästa morgon skulle vi åka tidigt.
De fixade en frukostpåse till oss med nybakta frallor.
Det kallar jag service.
Tack till er underbara personal.
Kan verkligen rekommendera detta hotell
Ser fram emot att övernatta hos er igen

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack mikaelw946

Bästa Mikael

Wow, stort tack, bliver så gland når jeg läser din review.

Jeg skal se till att mitt persnal får den berörm dom fortjener.

mvh och trevlig sommer

Omdömet skrevs 14 april 2018

Bodde en natt på detta hotell med toppenläge med närhet till Malmö C, parker, restauranger m.m.
Gillar hotell som sticker ut vilket Mayfair gör med sin långa historik...med bl.a. ett stycke bibliotek .
Trevlig personal och att äta en god frukost i källarvalven var inte dumt.

Bokade en minisvit som jag dock blev lite besviken på. Fick påpeka att personalen glömt badrocken som ingick samt att där var öppnade dusch o hårprodukter.

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack 853Mimmi

Bästa Mimmi

Tack for eren feedback.

Ja, vi har mycke historia på vores lille hotel, trelvigt at ni tycket om det.

Va bra att personalet löste problemet med badrocken och dush produterne, vet inte varför dom inte redan va på eret rum, men bra att det blev löst.

Vi hoppas att ni får en trevlig sommer

Mvh