Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com93 US$
CheapTickets93 US$
Travelocity93 US$
Orbitz.com93 US$
Priceline
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Bra läge och standard men dålig skötsel
Stopp i flera toaletter under hela vistelsen och inget toapapper på flera toaletter. Spindelnät som hängde överallt även på uteserveringen (och nu pratar vi inte om sånt som han bli över natten eller någon dag)

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack FLi70
Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Campingen låg väldigt fint och smidig bussförbindelser in till stan.
Tyvärr var det rätt skräpigt på vår campingtomt där vi skulle sätta upp tältet. Det låg skräp och cigarettfimpar. Platserna var små och vi hade en rad bakom oss vilket gjorde att vi fick trycka ihop bil och tält för att inte stå i vägen om någon skulle ut med sin bil.
Väldigt trevlig minigolfbana
Toaletter var väldigt rena. Duscharna däremot var inte lika rena och vattnet sjönk inte ner i golvbrunnen.
Butiken hade bra utbud men dyrt.
Väldigt trevlig personal
Restaurangen var ingen höjdare, dyra priser. Vi ville köpa med oss pizza som take away till stranden men då var pizzakartongerna slut. Vi ville då beställa annan mat men allt var slut och de hade endast två rätter att välja mellan. Dyr ganska tråkig torr hamburgare men otroligt goda pommes frites.
Då vi var där för att kunna åka skateboard var detta ett bra ställe då det bara tog ca 10 min att gå till skateparken
Lekplatsen var helt okej. Mitt barn uppskattade studsmattan och fick flera kompisar där

Rumstips: Köer till dusch och toa
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack annapW9818NV
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Bra läge, dålig standard på servicehus, dåligt städat och bistron lämnade en hel del att önska ang kvalité på maten i jämförelse med prisbilden. Tråkig upplevelse trots att läget är helt underbart vid kanten av Öresundsbron.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 498ther_seg
Omdömet skrevs 29 juli 2021

Vi campade med husvagn tre nätter. Campingen ligger fint, med vy mot Öresundsbron och havet. Goda badmöjligheter och bra kommunikationer till Malmö, Det som behöver förbättras är att toaletter och duschutrymmen städas med allt för glesa intervaller. Annars helt ok!

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack janericmoberg
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Trivseln är väldigt beroende på vart man hamnar på campingen. Lite trashigt på vissa områden med slitna o till synes obebodda vagnar. Personalen har dålig koll på hur man placerar sina fordon så vi tvingades byta plats då grannen satt förtältet inpå vår plats. Andra försöket var mycket bättre. För litet utbud i restaurangen och maten smakade inget vidare.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack n1an69