“Lyxig burgare på en Enkel restaurang ”

Tusen & 2 Restaurang & Bar
Rankad som nr 267 av 953 Restauranger i Malmö
Område: Möllevången

Saftigt gott nymalet kött och stora portioner. Många olika fantasifulla varianter av burgare på menyn. Som tillbehör kan man välja sallad/pommes/klyftpotatis. Kan varmt rekommendera deras pommes som är alldeles perfekt tillagad och rykande färsk.(liksom allt annat på denna restaurang).
Vi bara klev in och satte oss ner, men förstod ganska snabbt att det kan vara bra och reservera bord (som somliga redan gjort) då det på mindre än 20 minuter blev fullsatt. (Max 4 pers/bord pga coronaregler). Solen sken och lönefredag kan ha varit en bidragande faktor...
Restaurangen i sig är ett enkelt hak med enkel och trevlig personal.
Hit går vi mer än gärna igen

Datum för besöket: maj 2021
Tack E1474CJlinab

Omdömet skrevs 5 mars 2020 från mobil enhet

En rejäl hamburgertallrik till ett fantastiskt lunchpris.
Chiliburgaren är en favorit. Värt varenda krona.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 448tobiass
Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Jag provade min favoritburgare sedan tiden vi bodde i kvarteren - Jack Daniels - och den smakade lika bra nu som då, pommesen likaså. Bra så långt. Men den extra bacon som beställdes till burgaren för 20 kr uteblev (liksom återbetalning eller annan symbolisk kompensation för detta). Den lilla läsken som märkligt nog ingick i priset saknade kolsyra. Flaskölens bäst-före-datum visade sig ha passerat med fyra månader. Servicen var sömnig och lite disträ men ändå småtrevlig. Uteplatsen stördes av ständiga race mellan trafikljusen på Bergsgatan. Bra ställe för den som vill ha en bra burgare till vettigt pris och som klarar sig utan finess eller engagerad service.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack erik_taby_swe
Omdömet skrevs 26 maj 2019 från mobil enhet

"Vi har inget bröd" fick vi höra på en hamburgarerestaurang! Jaha, tog pommesen slut också?? Dessutom hade vi bokat. De hade "sparat 2 bröd till oss" men gav bort det när vi var lite sena... Jag trodde ju att de kanske tog mitt telefonnummer ifall vi var sena och kolla varför och hur länge men nej, de bara antog att vi inte dyker upp alls. Nösta gång sticker jag till Xasual eller nåt annat ställe där man inte behöver förboka bröd, pommes, ketchup osv.

Datum för besöket: maj 2019
2  Tack 329ergink
Omdömet skrevs 20 april 2019 från mobil enhet

Maten är god, servicen katastrofal. Brukade älska dehär stället, men har känt att de gått ner sig något på sistone.
3 unga tjejer som jobbade varav 2 använde restaurangen som en fritidsgård.
Droppen var när den ena, efter att ha stått o hånglat med sin kille i ett hörn, fnissande drog in honom på toaletten....
Dom var där ett tag.

Datum för besöket: april 2019
Tack Sandra L

Resenärer som tittade på Tusen & 2 Restaurang & Bar tittade också på

Besökt Tusen & 2 Restaurang & Bar? Berätta vad du tyckte!