Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com145 US$
ScandicHotels.com161 US$
Priceline161 US$
Travelocity145 US$
FindHotel145 US$
Omdömet skrevs 18 februari 2022

Min fru och jag bor i Anna Kramer-sviten på Kramer Hotell ett par gånger per år, och älskar verkligen detta hotell! Sviten är oerhört prisvärd och mysig, servicen av personalen är alltid bra, och frukostutbudet är fantastiskt bra, dessutom i väldigt mysig miljö. Man måste bara älska Kramer Hotell!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack kristianr787
Scandic Kramer, Other på Scandic Kramer, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2022

Hej!
Tack för din fina recension av Scandic Kramer. Vad roligt att du uppskattade personalen och vår goda frukostbuffé. Varmt välkommen åter!
Med vänlig hälsning,
Krister.

Omdömet skrevs 19 januari 2022

Togs emot av en proffsig ung man. En kvinna dyker upp bredvid och inom kort hörs ”höga ljud”. Två städerskor tjoar och kvinnan bakom disken hänger på. Roligt att de är glada för varandra men behåll det professionella när gäster finns i lobbyn. Rummet hade sin charm med knarrigt golv och lite av en besvikelse att vi inte kunde få en dusch istället för badkar. Hotellet är i ett större behov av renovering- så slitet.

Datum för vistelsen: januari 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Date2022
Scandic Kramer, Other på Scandic Kramer, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2022

Hej Date2022,

Tack för att du tagit möjligheten att ge oss ett omdöme gällande ditt besök hos oss.
Hemskt tråkigt att höra att du inte var nöjd med ditt besök, vi vill meddela våra arbetare att det går inte att uppföra sig oprofessionellt.
Angående rum, har du frågat i receptionen om vi kunde byta ditt rum med ett annat som har badkar?

Vi hoppas att välkomna dig igen i framtiden och vi önskar dig en fantastisk helg.
MVH,
Davide Celotto - team Kramer

Omdömet skrevs 7 januari 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Omdömet skrevs 15 december 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Scandic Kramer, Annan på Scandic Kramer, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2021

Omdömet skrevs 10 december 2021

Fint anrikt hotell. Trevlig personal både i receptionen och frukostmatsalen. Bra frukost med stort utbud. Sköna sängar och fint rum med badkar i badrummet. Hotellet ligger centralt med gångavstånd till tågstationen och centrum.

Rumstips: Rum högt upp med utsikt över gården inte torget. Där är det tystare
1  Tack Sören J
Scandic Kramer, Other på Scandic Kramer, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2021

Hej Sören!
Tack för din fina recension av Scandic Kramer. Vad roligt att du uppskattade vårt centrala läge och vår goda frukostbuffé. Varmt välkommen åter!
Med vänlig hälsning,
Krister.