Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic Kramer, Other på Scandic Kramer, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Omdömet skrevs 17 september 2020 från mobil enhet

När allt är påverkat av corona känns det viktigt att utnyttja Sveriges smultronställen. Kramer är definitivt ett av dessa. Otroligt bra koll på allt från hygien till service. Vi bara tackar och bockar

1  Tack ThomasS26

Hejsan ThomasS26,
Tack för din fin recensio av Kramer. Hoppas vi ses snart igen.
Med vänlig hälsning,
Colin.

Omdömet skrevs 14 september 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic Kramer, Other på Scandic Kramer, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2020

Omdömet skrevs 7 september 2020

Omdömet skrevs 31 augusti 2020

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic Kramer, Other på Scandic Kramer, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2020