Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor80 US$
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com89 US$
eDreams80 US$

Tycker att hotellet är nedgånget och kändes ofräscht. För varmt i rummet. Ingen AC. Någonstans. Det luktade rök i hissen när jag kom.
Extremt lyhört. Kunde höra grannarna som pratade hela kvällen.
Trångt vid frukosten. Någon tyckte dessutom att det var en bra ide att ha på actionkanalen på TV:n i frukostrummet på högsta volym - kl. 7.30 på morgonen... Hittade en två månader gammal DN-tidning som jag inte läste. Var rätt glad att kunna checka ut.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack STHLM12
Omdömet skrevs 18 december 2020

Fick vänta länge innan personal kom till receptionen vid incheckning.
Inget covid-19 anpassad, inte ens avståndsmarkering, ingen handsprit. Fanns möjlighet att sitta även i ett anslutande rum som tur var. Frukosten annars helt okej, inget överdådigt men okej.
Maten (hamburger-tallrik 2 ggr) var god. Tyvärr var inte restaurangen covid-19 anpassad, inte ens avståndsmarkering, så jag satt bara 1 gång i restaurangen och åt. Den andra gången åt jag på rummet, dit personalen från receptionen kom upp med maten. Mycket servieminded. Fick en mycket dålig kommentar av en gäst när jag bad om att visa hänsyn och hålla avstånd, att corona är fejk. I dessa tider så tycker jag att det är av yttersta vikt att kunna hålla covid-19 på avstånd och att följa gällande riktlinjer med avstånd, därför blir betyget dåligt för både restaurangen och hotellet som sådant, eftersom det inte fanns möjlighet ens i receptionen med ex handsprit.
Parkering på gatan i kvarteret eller i P-hus en bit bort.

Datum för vistelsen: december 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Rtgcina
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Bra läge nära Lilla Torg och det går snabbt att promenera från Centralstationen. Små rum som inte var så välstädade. Obekväma kuddar. Frukosten var medioker men vi blev iallafall mätta. Kommer att välja ett annat hotell nästa gång.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack traveljossan
Omdömet skrevs 1 oktober 2020 från mobil enhet

Royal är ett gammalt hus som varsamt, enligt mig, renoverats för att vara ett hotell in i framtiden, otroligt charmigt med korridorer som svänger hit å dit med trappor lite varstans, lite som ett engelskt hotell, men med bättre standard. Otroligt trevlig personal och en frukost som i sig är värd pengen, inget toppbetyg då tillgängligheten är krånglig
Väl värt sin peng om du ska vara i Malmö

Datum för vistelsen: oktober 2020
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack bb632019
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Stora fräscha rum. Sköna sängar. Stort badrum det enda som önskats hade varit tex hygienartiklar.
Tv med ett tiotal kanaler
Kylskåp på rummet med gratis vatten samt kaffe och te. Stor frukostbuffé med de mesta man önskar sej.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Jet370886