Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Stora fräscha rum. Sköna sängar. Stort badrum det enda som önskats hade varit tex hygienartiklar.
Tv med ett tiotal kanaler
Kylskåp på rummet med gratis vatten samt kaffe och te. Stor frukostbuffé med de mesta man önskar sej.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Jet370886
Omdömet skrevs 5 juli 2020

Ett lugnt och trevligt hotell mycket nära centrum. Parkeringsmöjligheter på gatan. Trevlig och serviceinriktad personal och bra utbud på frukosten. Rent och fräscht rum. Mycket bra valuta föf pengarna

Datum för vistelsen: juni 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 500larsn
Omdömet skrevs 23 juni 2020 från mobil enhet

Personalen är hotellets största tillgång! Mycket trevliga!

Läget är är bra för pendlare eller individer som ska stanna någon dag eller två med rekommenderar inte en vecka här! Trots cov19 så var de mycket bra frukost!

Datum för vistelsen: juni 2020
Restyp: Reste ensam
Tack stinakajsaaa
Omdömet skrevs 16 december 2019 från mobil enhet

En paniklösning eftersom Norwegian hade strandsatt mig. Hotellet var prisvärt och rummet hade allt man kan begära. Personalen var trevlig och serviceminded. Frukosten var helt OK. Den stora tillgången för hotellet är personalen!

Datum för vistelsen: december 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Joege58
Omdömet skrevs 28 oktober 2019

Tyst rum. Skön säng. Perfekt wifi för att kunna arbeta. Nära till bra restauranger och centrala delar av dagen. Billig parkering i direkt anslutning till hotellet. Lätt att ta sig dit och från per bil.
Enda minus är att det är väldigt trångt vid frukosten och svårt att finna sittplats.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack seannaj78