Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 122 US$/natt.

Park Inn by Radisson Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Scandic S:t Jörgen(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 103 US$/natt.

• Frukost ingår
Comfort Hotel Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 94 US$/natt.

Moment Hotels(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 83 US$/natt.

Best Western Plus Hotel Noble House(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 92 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 85 US$/natt.

Radisson Blu Hotel, Malmö(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Bra hotell med utmärkt läge på Stortorget och en handfull meter från Lilla torg. Det mesta var alldeles utmärkt och enligt förväntan. Det var dock väldigt kallt på rummet, utan justeringsmöjlighet. (Jag var för trött för att säga till/be att få byta.)

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Vivianne Y
Colin B, Front Office Manager på Scandic Stortorget, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Hejsan Vivianne Y,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Hoppas att vi ses snart igen och vi kan visa upp oss från vår bästa sida.

Omdömet skrevs 15 mars 2018

Äldre hotell med lite tråkig lobby och reception. Rummet var däremot riktigt charmigt, rent och fräscht. Bra frukost, skön säng, inga störande ljud trots centralt läge och en trevlig personal. Läget på hotellet är toppen. Totalt sett ett bra cityhotell utan att sticka ut.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack MKHansson13
Colin B, Front Office Manager på Scandic Stortorget, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hejsan MKHansson13,

Tack för du tog dig tid att skriva om oss. Roligt att höra att du tyckte om läget, frukosten och vår personal.

Hoppas vi ses snart igen.
Receptionschef.

Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Kanon hotell när det gäller placering, frukost och rum! Personalen var bra och allt var smidigt. Rummen städade snabbt och jag kommer definitivt återvända för nästa jobbresa. Ligger bara 200 meter från centralen.

Bodde här: mars 2018, reste ensam
Tack Jakob S
Colin B, Front Office Manager på Scandic Stortorget, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2018

Hejsan Jakob S,
Stort tack för din fina recension om hotellet. Hoppas vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 9 mars 2018

Prisvärt centralt hotell i Malmö. Har allt man kan begära gällande rumsstandard, frukost osv. En nackdel var att handduksvärmaren i badrummet var vattenburen och inte fungerade. Kanske en bagatell men ändå... En nackdel också att värdecheckarna man får vid incheckning som Scandicmedlem inte verkar fungera till särskilt mycket längre, tex inköp av div i receptionen.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack johan7503

Hejsan johan7503,
Tack för du tog dig tid att skriva om vårt hotell. Roligt att du tyckte om läget samt frukosten. Vi har gjort om vårt lojalitetsprogram och som en del av detta gjorde vi ett förtydligande av att våra restaurangvouchers gäller i restaurangen, och mat och dryck från vår shop.

Vi hoppas vi ses på hotellet igen i nära framtiden.

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med charmig atmosfär som gör att man känner sig som hemma. Jag bodde där en längre period och jag fick alltid ett trevligt bemötande varje gång. Småsaker som att kunna få dokument utskrivna var aldrig några problem och servicen var alltid fullgod. Hit kommer jag igen och använder gärna hotellet inför nästa resa.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack sussiewindefjordu
Colin B, Front Office Manager på Scandic Stortorget, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2018

Hejsan sussiewindefjordu,
Stort tack för din fina recension om hotellet. Hoppas vi ses snart igen.