Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
113 US$
Se erbjudande
Expedia.com
113 US$
Se erbjudande
Trip.com
111 US$
Se erbjudande
Hotels.com115 US$
Priceline115 US$
Destinia.com128 US$
Visa alla 18 erbjudanden
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (1 691)
Filtrera omdömen
1 691 resultat
Medlemsbetyg
671
691
222
65
42
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
671
691
222
65
42
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1621 av 1 691 omdömen
Omdömet skrevs 25 februari 2022

Problemlösning under all kritik. Glömde kvar en plattång på hotellrummet, som bara försvann. Ingen som bott på rummet efter vi bott där, trots det fanns den inte kvar. Efter att fått tag i någon på hotellet efter två dygn, blev vi ombedda att kolla igenom vårat bagage… Hotellchefen anklagade oss för att ljuga.

Datum för vistelsen: februari 2022
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack dcompjeben
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson Blu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2022

Kära gäst,

Gällande kvarglömda saker på hotellet så har vi en rutin som både housekeeping och övrig personal följer.
I samband med att vi städar rummen eller på annan plats upptäcker något som är kvarglömt så tar vi det till ansvarig på housekeeping avdelningen som registrerar det i våra system och sparar det upphittade.
Teamet på housekeeping sköter denna rutin mycket bra och vi har i ert fall inte funnit någon plattång på hotellrummet.

Jag vill återigen be om ursäkt för att ni inte fick någon kontakt med teamet på plats, där ser vi över våra rutiner för telefonsystem och knappval så det är tydligt var man blir kopplad när.

Vänligen
Lisette Jönsson
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 februari 2022

Vilken otur att boka på er restaurang! Olämplig, outbildad, otrevlig och ironisk personal ( den äldsta servitrisen i alla fall). Fler ( inte alla men många- många) har kommenterat det i sina tidigare recensioner som jag läser nu i efterhand men det verkar inte ha påverkat kvaliteten.

Datum för vistelsen: februari 2022
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack vbostr998496
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson Blu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2022

Kära Virgina.

Jag och i alla våra ambassadörers namn vill be om ursäkt för den bristfälliga service ni fått i vår restaurang.

För oss att ge en toppservice är vår prioritet och jag är ledsen att du inte fick en tjänst som Radisson Blu kräver.

Jag har delat dina kommentarer med vår Food & beverage manager så att vi kan vidta åtgärder och att den här typen av situationer aldrig händer igen.

I namnet på all Radisson Blu Malmö-personal ber vi om ursäkt och hoppas kunna välkomna dig igen och denna gång ge dig en perfekt service.

Vänliga hälsningar.

Julian P.
Service manager
Radisson Blu Malmö

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 februari 2022

Super trevlig personal!
Allting väldigt smidigt och enkelt, rummen stora och fräscha och du får verkligen vad du betalar för.
Var nere på en affärsresa och familjevistelse och jag kommer välja Radisson nästa gång jag kommer ner till Malmö igen!

Datum för vistelsen: februari 2022
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack AmirMaaz
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson Blu, Gästservice/reception på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2022

Hej Amir Maaz
Tack för din feedback angående din vistelse på Radisson Blu Hotel, Malmö. Vi är glada att höra att du gillade din tid med oss och hoppas att välkomna dig tillbaka till vårt hotell inom en snar framtid. Tveka inte att kontakta om vi kan vara till hjälp.

Med Vänliga Hälsningar,
Radisson Blu Hotel, Malmö

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 februari 2022 från mobil enhet

Högsta betyg på service och bemötande. Från incheckning till utcheckning har vi blivit otroligt väl bemötta av personal i reception, restaurang och i frukostmatsal.

Vid ankomst fanns inget rum med dubbelsäng färdigt, vi blev därför kostnadsfritt uppgraderade till ett premium-rum med dubbelsäng utan att ens ha ställt frågan eller bett om det.

Åt fondue på hotellets restaurang Thotts på kvällen. God kvalitet på råvaror, snabb och uppmärksam service såg till att skålarna fylldes på och vi lämnade mätta och belåtna.

Frukost väl godkänd, kan möjligtvis ha saknat lite lyxiga frukostalternativ som man kan få på Radisson Blu i exempelvis Helsingborg men allt som serverades var fräscht och välsmakande. Extra plus för ”riktig” juice och inte koncentrat-maskiner.

Enda negativa jag skulle vilja påtala är korridorer till hotellrummen kändes opersonligt och lite förlegat.

Stort tack för en trevlig vistelse, kommer gärna åter!

Rumstips: Toppen med garage, bara 150 kr/dygn, som inte behövde förbokas.
Datum för vistelsen: februari 2022
Restyp: Reste som ett par
Tack Culture45000825443
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson Blu, Gästservice/reception på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2022

Hejsan
Tack för din feedback angående din vistelse på Radisson Blu Hotel, Malmö. Vi är glada att höra att du gillade din tid med oss och hoppas att välkomna dig tillbaka till vårt hotell inom en snar framtid. Tveka inte att kontakta om vi kan vara till hjälp. Med Vänliga Hälsningar,- Radisson Blu Hotel, Malmö

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 februari 2022

På besök för att gratta familj i sta´n. Fick fint, rymligt fräscht rum med härligt badrum - dock lite daterat och slitet möblemang för prisklassen. God, fräsch frukost - men receptionisten (kvinna) drog ner helhetsintrycket - så viktigt vid ankomst och fortsatt. En QR-kod kan inte ersätta mänsklig kontakt...när den nu finns på plats...

Datum för vistelsen: februari 2022
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
Tack Annika N
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson Blu, Gästservice/reception på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2022

Hejsan
Tack för din feedback angående din vistelse på Radisson Blu Hotel, Malmö. Vi är glada att höra att du gillade din tid med oss och hoppas att välkomna dig tillbaka till vårt hotell inom en snar framtid. Tveka inte att kontakta om vi kan vara till hjälp. Med Vänliga Hälsningar, - Radisson Blu Hotel, Malmö

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen