Trip.com
Priceline115 US$
Destinia.com128 US$
Omdömet skrevs 25 februari 2022

Problemlösning under all kritik. Glömde kvar en plattång på hotellrummet, som bara försvann. Ingen som bott på rummet efter vi bott där, trots det fanns den inte kvar. Efter att fått tag i någon på hotellet efter två dygn, blev vi ombedda att kolla igenom vårat bagage… Hotellchefen anklagade oss för att ljuga.

Tack dcompjeben
Radisson Blu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2022

Kära gäst,

Gällande kvarglömda saker på hotellet så har vi en rutin som både housekeeping och övrig personal följer.
I samband med att vi städar rummen eller på annan plats upptäcker något som är kvarglömt så tar vi det till ansvarig på housekeeping avdelningen som registrerar det i våra system och sparar det upphittade.
Teamet på housekeeping sköter denna rutin mycket bra och vi har i ert fall inte funnit någon plattång på hotellrummet.

Jag vill återigen be om ursäkt för att ni inte fick någon kontakt med teamet på plats, där ser vi över våra rutiner för telefonsystem och knappval så det är tydligt var man blir kopplad när.

Vänligen
Lisette Jönsson
General Manager

Omdömet skrevs 20 februari 2022

Vilken otur att boka på er restaurang! Olämplig, outbildad, otrevlig och ironisk personal ( den äldsta servitrisen i alla fall). Fler ( inte alla men många- många) har kommenterat det i sina tidigare recensioner som jag läser nu i efterhand men det verkar inte ha påverkat kvaliteten.

Tack vbostr998496
Radisson Blu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2022

Kära Virgina.

Jag och i alla våra ambassadörers namn vill be om ursäkt för den bristfälliga service ni fått i vår restaurang.

För oss att ge en toppservice är vår prioritet och jag är ledsen att du inte fick en tjänst som Radisson Blu kräver.

Jag har delat dina kommentarer med vår Food & beverage manager så att vi kan vidta åtgärder och att den här typen av situationer aldrig händer igen.

I namnet på all Radisson Blu Malmö-personal ber vi om ursäkt och hoppas kunna välkomna dig igen och denna gång ge dig en perfekt service.

Vänliga hälsningar.

Julian P.
Service manager
Radisson Blu Malmö

Omdömet skrevs 18 februari 2022

Super trevlig personal!
Allting väldigt smidigt och enkelt, rummen stora och fräscha och du får verkligen vad du betalar för.
Var nere på en affärsresa och familjevistelse och jag kommer välja Radisson nästa gång jag kommer ner till Malmö igen!

Tack AmirMaaz
Radisson Blu, Gästservice/reception på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2022

Hej Amir Maaz

Med Vänliga Hälsningar,
Radisson Blu Hotel, Malmö

Omdömet skrevs 13 februari 2022 från mobil enhet

Högsta betyg på service och bemötande. Från incheckning till utcheckning har vi blivit otroligt väl bemötta av personal i reception, restaurang och i frukostmatsal.

Vid ankomst fanns inget rum med dubbelsäng färdigt, vi blev därför kostnadsfritt uppgraderade till ett premium-rum med dubbelsäng utan att ens ha ställt frågan eller bett om det.

Åt fondue på hotellets restaurang Thotts på kvällen. God kvalitet på råvaror, snabb och uppmärksam service såg till att skålarna fylldes på och vi lämnade mätta och belåtna.

Frukost väl godkänd, kan möjligtvis ha saknat lite lyxiga frukostalternativ som man kan få på Radisson Blu i exempelvis Helsingborg men allt som serverades var fräscht och välsmakande. Extra plus för ”riktig” juice och inte koncentrat-maskiner.

Enda negativa jag skulle vilja påtala är korridorer till hotellrummen kändes opersonligt och lite förlegat.

Stort tack för en trevlig vistelse, kommer gärna åter!

Rumstips: Toppen med garage, bara 150 kr/dygn, som inte behövde förbokas.
Tack Culture45000825443

Hejsan
Tack för din feedback angående din vistelse på Radisson Blu Hotel, Malmö. Vi är glada att höra att du gillade din tid med oss och hoppas att välkomna dig tillbaka till vårt hotell inom en snar framtid. Tveka inte att kontakta om vi kan vara till hjälp. Med Vänliga Hälsningar,- Radisson Blu Hotel, Malmö

Omdömet skrevs 7 februari 2022

På besök för att gratta familj i sta´n. Fick fint, rymligt fräscht rum med härligt badrum - dock lite daterat och slitet möblemang för prisklassen. God, fräsch frukost - men receptionisten (kvinna) drog ner helhetsintrycket - så viktigt vid ankomst och fortsatt. En QR-kod kan inte ersätta mänsklig kontakt...när den nu finns på plats...

Tack Annika N

Hejsan
Tack för din feedback angående din vistelse på Radisson Blu Hotel, Malmö. Vi är glada att höra att du gillade din tid med oss och hoppas att välkomna dig tillbaka till vårt hotell inom en snar framtid. Tveka inte att kontakta om vi kan vara till hjälp. Med Vänliga Hälsningar, - Radisson Blu Hotel, Malmö