Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
115 US$
Se erbjudande
Expedia.com
115 US$
Se erbjudande
FindHotel
109 US$
Se erbjudande
Hotels.com115 US$
Priceline115 US$
Destinia.com128 US$
Visa alla 18 erbjudanden
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (1 690)
Filtrera omdömen
1 691 resultat
Medlemsbetyg
671
691
222
65
42
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
671
691
222
65
42
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
2126 av 1 691 omdömen
Omdömet skrevs 30 januari 2022

Stora och fina rum, betalade extra för större rum.
Tråkig utsikt från rummet dock, vi hade fönster in mot en innergård med hotellgäster mitt emot oss.
vi såg även fram emot att äta frukost i dom äldre lokalerna, men på grund av Covid så hade man dukat fram frukosten vid konferensrummen, tyvärr tråkig miljö.

Datum för vistelsen: januari 2022
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Marcuslindells
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson Blu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2022

Hejsan!

Tack för att du valt Radisson Blu Hotel Malmö, och ännu ett stort tack för din feedback! Vi är glada att se att du trivdes här och tyckte om rummets storlek! Vi hoppas få välkomna dig åter inom en snar framtid!

Vi beklagar över att du upplevde del besvikelser under din vistelse, såsom utsikten från rummet och frukosten. Din feedback tas på allvar och vi kommer att ta med oss den inför framtiden, så att du nästa gång inte upplever samma besvikelse. Tack igen för din rescension.

Om du har några funderingar eller dylikt, tveka inte att höra av dig.

Med vänliga hälsningar,
Manal- Receptionen,
Radisson Blu Hotel, Malmö.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 januari 2022

Stora härliga rum och fint i övrigt. Hjälpsam personal. Tyvärr lite för långt iväg för att gå till tex Stortorget men taxi kostade bara 71 kr.
Parkering finns under hotellet vilket är ett stort plus.
Frukosten var bra och kunde tidsbokas nu pga covid så det var inte trångt eller kö vid buffén.

Datum för vistelsen: januari 2022
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack eangan706354
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Felix Andersen, Gästservice/reception på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2022

Hej eangan706354,
Tack för din feedback angående din vistelse på Radisson Blu Hotel, Malmö. Vi är glada att höra att du gillade din tid med oss och hoppas att välkomna dig tillbaka till vårt hotell inom en snar framtid. Tveka inte att kontakta om vi kan vara till hjälp. Med Vänliga Hälsningar, Felix Andersen - Guest Relations Manager, Radisson Blu Hotel, Malmö

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 januari 2022

Vi är alltid nöjd med hotellet, men lite saker borde man kollas upp:

städning på rummet efter förlängning vistelsen, om allt funkar på rummet lampor och tv ect. jag var en dag utan , meddela pris rummet vid förlängning.

Datum för vistelsen: januari 2022
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
Tack adrugg392951
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Felix Andersen, Gästservice/reception på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2022

Hej bästa gäst.
Tack för din feedback angående din vistelse på Radisson Blu Hotel, Malmö. Vi är glada att höra att du gillade din tid med oss och hoppas att välkomna dig tillbaka till vårt hotell inom en snar framtid. Tack också för dina kommentarer på våran fel. Jag blir absolut att medbringa dina kommentarer till den ansvariga så att åtgärd blir gjort! Tveka inte att kontakta om vi kan vara till hjälp. Med Vänliga Hälsningar, Felix Andersen - Guest Relations Manager, Radisson Blu Hotel, Malmö

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 januari 2022

Trivsam vistelse, bra frukost men något sparsamt utbud för vegetarianer/veganer. Rummet något slitet i inredning och möbler. Fräscht badrum. Bra TV med möjlighet att streama eget innehåll. Tyvärr väldigt lyhört ut mot korridoren och andra rum. Smidigt med parkering.

Datum för vistelsen: december 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Emmaida67
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Felix Andersen, Gästservice/reception på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 5 januari 2022

Hej Emmaida67,
Tack för din feedback angående din vistelse på Radisson Blu Hotel, Malmö. Vi är glada att höra att du gillade din tid med oss och hoppas att välkomna dig tillbaka till vårt hotell inom en snar framtid. Tack också för dina kommentarer om vårt vegetariska och vegan utbud. Jag kan hålla med dig att detta kan bli bättre. Jag blir personligen dela dina kommentarer till vår F&B manager för att säkerställa att vi måste göra något med detta! Tveka inte att kontakta om vi kan vara till hjälp. Med Vänliga Hälsningar, Felix Andersen - Guest Relations Manager, Radisson Blu Hotel, Malmö

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 december 2021

Jag hade bokat ett premium rum men då jag hade hundarna med mig så blev nedgraderad till ett hundrum som va standard. Men fick ha mina hundar utan kostnad istället så jag va väldigt nöjd ändå! De i receptionen va väldigt hjälpsamma och fick möjlighet till en sen utcheckning som va väldigt uppskattad! Så rekommenderar varmt detta hotell om man reser med hund!

Datum för vistelsen: december 2021
  • Restyp: Reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Sweetbulls_kennel
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson Blu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2021

Hejsan!

Tack för att du valt Radisson Blu Hotel, Malmö och tack för att du tog dig tiden att betygsätta din vistelse hos oss! Det glädjer oss att se att du trivdes här och vi hoppas få chansen att välkomna dig åter inom en snar framtid!



Med vänliga hälsningar,

Manal- Receptionen,

Radisson Blu Hotel, Malmö.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen