Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
113 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-18
Hotels.com
113 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-19
Trip.com
126 US$
110 US$
Se erbjudande
SPARA 16 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-18
Expedia.com113 US$
CheapTickets113 US$
ZenHotels.com126 US$
Visa alla 16 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (1 540)
Filtrera omdömen
1 540 resultat
Medlemsbetyg
622
661
191
42
24
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
622
661
191
42
24
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 540 omdömen
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Vi har haft en fin helg på detta hotell som ligger centralt och har fina gemensamhetsutrymmen. Rummen är stora men något slitna, helt okej!
Personalen är helt fantastisk och frukosten var toppen.

MEN: deras nyckelsystem är inte pålitligt. Under hela 5 gånger fick vi gå ner till receptionen och säga att vårt kort inte fungerade.
Vid ett tillfälle hade vi nattat vår son i vårt rum och umgicks med våra vänner i rummet precis bredvid med babymonitor så att man snabbt kunde gå över så fort vår son vaknade, tyvärr fungerade inget av våra två kort vid ett sådant tillfälle. Vår son var inlåst och låg och skrek och jag var hjälplös på utsidan av dörren medan min sambo fick springa i panik i receptionen. Det var en fruktansvärd känsla jag aldrig vill känna igen!

Nyckelkorten hade inte legat nära en mobil eller andra kort utan helt separat men ändå slutade dom fungera. Detta borde ni göra något åt eller åtminstone varna era besökare angående detta.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Ylvabrodin
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson Blu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hejsan Ylva,

Tack för att du valt Radisson Blu Hotel Malmö, och ännu ett stort tack för din fina feedback! Vi är glada att se att du trivdes här och att du uppskattade hotellets läge, rummens storlek, personalens bemötande samt frukosten.

Jag är hemskt ledsen att ni var med om denna obehagliga situation på grund av rumskorten. Det är fullt förståeligt att detta drabbade er vistelse negativt. Att utveckla vårt kortsystem är definitivt något vi kommer att jobba med, så att ingen bemöter samma problem som du bemötte. Jag hoppas verkligen att allting löste sig trots allt.

Vi hoppas få välkomna dig åter och då erbjuda dig en vistelse utan någon rumskort-problematik.

Om du har några funderingar eller dylikt, tveka inte att höra av dig.

Med vänliga hälsningar,

Manal- Receptionen,

Radisson Blu Hotel, Malmö.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan från mobil enhet

Bokade ett "Deluxe" rum. Rummet var stort men ca hälften togs upp av ett skrivbord och ett par stolar som såg väldigt malplacerade ut. Rummet kändes gammalt och slitet, kändes inte som att det har lagts några pengar på rummet de senaste 10 åren. Typiskt opersonligt konferenshotell med lägre standard.

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste som ett par
Tack Elias_888
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Felix Andersen, Gästservice/reception på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Elias,
Tack för din ärliga återkoppling. Det är tråkigt att höra att rummet inte levde upp till dina förväntningar. Jag ska dela din återkoppling med mitt team. Du kan vara säker på att vi tar dina kommentarer på allvar och undersöker om vi kan göra några förbättringar.

Bästa hälsningar,
Felix Andersen
Guest Relations Manager,
Radisson Blu Hotel, Malmö

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

En av de bästa frukostar jag varit med om, trevlig personal. Rejäla rum ( Bussniss Class)
Sköna sängar, enda minusen är dusch i badkar och höga kuddar. I övrigt mycket bra. Läget är utmärkt med närhettill många bra restauranger, bla Bastard och 4 årstiderna

Datum för vistelsen: maj 2021
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack sjokvistahus
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson Blu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Kära gäst,

Tack för att du valt Radisson Blu Hotel, Malmö och ännu ett stort tack för att du tog dig tiden att betygsätta din vistelse hos oss! Det glädjer oss att se att du trivdes här och att du uppskattade hotellets läge, personalens bemötande samt sängarnas bekvämlighet. Din feedback gällande frukosten gör oss också väldigt stolta! Det är alltid kul att få höra att vår frukost uppskattas. Dina kommentarer gällande kuddarna och duschen kommer vi självklart att ha i åtanke inför framtida utvecklingar.

Vi hoppas få chansen att välkomna dig åter inom en snar framtid!


Med vänliga hälsningar,
Manal- Receptionen,
Radisson Blu Hotel, Malmö.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 april 2021 från mobil enhet

Riktigt dåligt!

Åkte 20 mil och blev sedan inte insläppta på hotellet vid ankomst. Jag är 25 och min sambo 1 månad från 20, blev nekade pga hon inte levde upp till ålderskraven. Framkom inte någonstans vid bokning även fast bokningen skedde i hennes personnummer. Dåligt bemötta även vid hotelldisken. Rekommenderas verkligen inte!

Datum för vistelsen: april 2021
Restyp: Reste som ett par
Tack Lundholmeric
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Felix Andersen, Gästservice/reception på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 22 april 2021

Hej och tack för att du tog dig tid att ge oss återkoppling.
Vi på Radisson Blu Hotell, Malmö har en policy att man måste vara fyllt 20 år för att bo hos oss. Om ni har bokat på Booking.com skal detta stå under "Bra att veta". Tyvärr så styr inte hotellen hur en 3:e part bokningskanal sin sida, så att det går att boka med personnummer på booking.com kan vi som hotell inte göra något år tyvärr. Jag skal oavsett ta med mig dina kommentarer till våra bokningspartners för att se om de kan ändra på detta så att inte fel händer igen. Åter igen beklagar jag för detta, och hoppas ni vill komma till oss den dag ni båda är över 20 år. Bästa Hälsningar, Felix Andersen - Guest Relations Manager, Radisson Blu Hotel, Malmö

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 april 2021

Det var väl tilltagna rum och helt okej badrum. I övrigt slitet och behov av uppfräschning. Både ytskikten men även till viss del möblerna. En Apple TV hade varit toppen. Frukosten var okej bra ordnat, dock efterföljdes inte de anpassade reglerna i full skala av personalen.

Datum för vistelsen: april 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack strindbergjocke
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson Blu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2021

Hejsan Jocke!

Tack för att du valt Radisson Blu Hotel, Malmö och tack för att du tog dig tiden att betygsätta din vistelse hos oss! Det glädjer oss att se att du trivdes här och vi hoppas få chansen att välkomna dig åter inom en snar framtid! Vi kommer självklart att ta hänsyn till dina synpunkter och använda oss av dem inför framtida utvecklingar.

Tack igen för din feedback!

Om du har några funderingar eller dylikt, tveka inte att höra av dig!

Med vänliga hälsningar,
Manal- Receptionen,
Radisson Blu Hotel, Malmö.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen