Kostnadsfri avbokning till den 21-06-18
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-18
Expedia.com113 US$
eDreams113 US$
ZenHotels.com126 US$

En av de bästa frukostar jag varit med om, trevlig personal. Rejäla rum ( Bussniss Class)
Sköna sängar, enda minusen är dusch i badkar och höga kuddar. I övrigt mycket bra. Läget är utmärkt med närhettill många bra restauranger, bla Bastard och 4 årstiderna

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack sjokvistahus
Radisson Blu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Kära gäst,

Tack för att du valt Radisson Blu Hotel, Malmö och ännu ett stort tack för att du tog dig tiden att betygsätta din vistelse hos oss! Det glädjer oss att se att du trivdes här och att du uppskattade hotellets läge, personalens bemötande samt sängarnas bekvämlighet. Din feedback gällande frukosten gör oss också väldigt stolta! Det är alltid kul att få höra att vår frukost uppskattas. Dina kommentarer gällande kuddarna och duschen kommer vi självklart att ha i åtanke inför framtida utvecklingar.

Vi hoppas få chansen att välkomna dig åter inom en snar framtid!

Omdömet skrevs 20 april 2021 från mobil enhet

Riktigt dåligt!

Åkte 20 mil och blev sedan inte insläppta på hotellet vid ankomst. Jag är 25 och min sambo 1 månad från 20, blev nekade pga hon inte levde upp till ålderskraven. Framkom inte någonstans vid bokning även fast bokningen skedde i hennes personnummer. Dåligt bemötta även vid hotelldisken. Rekommenderas verkligen inte!

Tack Lundholmeric
Felix Andersen, Gästservice/reception på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 22 april 2021

Hej och tack för att du tog dig tid att ge oss återkoppling.
Vi på Radisson Blu Hotell, Malmö har en policy att man måste vara fyllt 20 år för att bo hos oss. Om ni har bokat på Booking.com skal detta stå under "Bra att veta". Tyvärr så styr inte hotellen hur en 3:e part bokningskanal sin sida, så att det går att boka med personnummer på booking.com kan vi som hotell inte göra något år tyvärr. Jag skal oavsett ta med mig dina kommentarer till våra bokningspartners för att se om de kan ändra på detta så att inte fel händer igen. Åter igen beklagar jag för detta, och hoppas ni vill komma till oss den dag ni båda är över 20 år. Bästa Hälsningar, Felix Andersen - Guest Relations Manager, Radisson Blu Hotel, Malmö

Omdömet skrevs 18 april 2021

Det var väl tilltagna rum och helt okej badrum. I övrigt slitet och behov av uppfräschning. Både ytskikten men även till viss del möblerna. En Apple TV hade varit toppen. Frukosten var okej bra ordnat, dock efterföljdes inte de anpassade reglerna i full skala av personalen.

Tack strindbergjocke
Radisson Blu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2021

Hejsan Jocke!

Tack för att du valt Radisson Blu Hotel, Malmö och tack för att du tog dig tiden att betygsätta din vistelse hos oss! Det glädjer oss att se att du trivdes här och vi hoppas få chansen att välkomna dig åter inom en snar framtid! Vi kommer självklart att ta hänsyn till dina synpunkter och använda oss av dem inför framtida utvecklingar.

Tack igen för din feedback!

Om du har några funderingar eller dylikt, tveka inte att höra av dig!

Omdömet skrevs 18 april 2021

Bra service, trevlig personal, god mat i resturangen, stor frukostbuffé som var coronasäkrad, bra parkeringsmöjligheter, gångavstånd från Malmö central, stora rum med badkar, hårfön, mysig belysning i rummet.

Tack evahan63

Hej!

Tack för att du valt Radisson Blu Hotel i Malmö, och ännu ett stort tack för din fina feedback! Vi är glada att se att du trivdes här och att du uppskattade allt ifrån hotellets läge till belysningen i rummet! Din feedback gör oss otroligt nöjda och stolta över vår standard! Vi hoppas få chansen att välkomna dig åter inom en snar framtid!

Om du har några funderingar eller dylikt, tveka inte att höra av dig.

Omdömet skrevs 16 april 2021 från mobil enhet

Smidig incheckning receptionisten kunde möjligen varit lite hjärtligare.
Stort rum nr 639. Sköna sängar lite väl mjuka kuddar. Sitthörna samt skrivbord. Mindre men funktionellt badrum med badkar. Kunde funnits mer toapapper. Morgonrock fanns men morgontofflor saknades (spelar ingen roll eg). Saknade minibar med vatten då kylen var tom. Tv-kanaler fanns och man kunde streama Netflix. Hade varit extra plus om även Discovery samt cmore fanns att streama.Frågade inte om även de fanns. Bra frukostbuffé med allt man kan önska.
Lite tråkig utsikt från rummet.
Betalade 850kr för detta stora rum.

Tack Jet370886

Hejsan!

Tack för att du valt Radisson Blu Hotel Malmö, och ännu ett stort tack för din fina och detaljrika recension! Vi är glada att se att du trivdes här och att du uppskattade TV:en och frukosen. Vi tackar för dina synpunkter gällande minibaren, toapapper, morgontofflor och ett utökat utbud av kanaler på TV. Vi kommer att ha med oss dina kommentarer inför framtida utvecklingar!

Vi hoppas få välkomna dig åter inom en snar framtid!

Om du har några funderingar eller dylikt, tveka inte att höra av dig.