2025 av 1 236 omdömen
Omdömet skrevs 4 maj 2018

Oengagerad personal vid både ut-och incheckning(personalens attityd var väldigt tråkig) . Restaurangen var underbemannad och frukosten var direkt dålig. Läget är dock helt ok(nära centralstation och flygbussar etc ). Kan tyvärr inte rekommendera detta hotell.

• Bodde här: april 2018, reste ensam
1  Tack A4638AFtonis
RadissonHotelGroup, Customer Care på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2018

Hej,
Tack för att du tog dig tid att recensera vårat hotell och vad kul att du gillade vårat läge!
Det var himla tråkigt att höra att våran service inte levde upp till dina förväntningar. Jag har fört vidare dina synpunkter till hotelledning som kommer ha dem i åtanke vid framtida förbättringar av hotellet. Du är varmt välkommen åter!
Ha en fortsatt fin dag!
Med vänlig hälsning,
Julia - Customer Care

Omdömet skrevs 23 april 2018

• Bodde här: april 2018, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Nicholina B, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2018

Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell i centralt Malmö. Välutrustat gym med TechnoGym maskiner. Stora och rymliga rum. Business rummen har en kontors/lounge del och en sovdel. Badkar, Nespresso maskin, vattenkokare, minibar, safebox. Fritt wifi. Bra frukost.

Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack Larz A

Tack för din fantastiska feedback! Jättekul att höra att du trivdes bra hos oss. Vi hoppas att du snart kommer tillbaka till oss.
Med vänlig hälsning,
Nicholina Björkstrand, Front Office Manager, Radisson Blu Hotel Malmö

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Stora rum, sköna sängar, frukosten drar ner intrycket. Personalen mycket trevlig och tillmötesgående. Barpersonalen är har dock en antydan till översitteri och mästrar gärna gästerna vilket gör att man helst tar kvällsdrinken någon annanstans.

Tips för att välja rum: Personalen i receptionen ställer upp när man har önskemål.
  • Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack kampanjen
Ivan O, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2018

Hejsan.

Tack för att ni tog er tid för att skriva en recension.
Kul att höra att ni kunde njuta av våra rum och sängar.
Ber om ursäkt för intrycket ni fick i baren.
Jag har vidarebefordrat ditt mail till restaurang avdelningen.
Hoppas vi ses snart igen.

Ha en bra dag
Med Vänliga Hälsningar
Ivan Obradovic
Guest Relations Manager

Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Rummen är stora och tysta. Sängarna är supersköna! Läget är bra och parkeringen känns trygg (men ganska dyr)
Men vad har hänt med frukosten? Vi har bott här innan och vi valde detta hotellet denna gången igen för att det var så god frukost sist (december 2016). Tyvärr kändes frukosten så tråkig med ”billig” skinka, torr ost, inte det där lilla extra... nej, det var ingen glädje där längre.
Men på grund av läget och sköna sängar så kommer vi säkert hit igen.

Bodde här: mars 2018
Tack Petra E
Nicholina B, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel, Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Hej Petra,
Tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina positiva kommentarer, det betyder mycket för mig och mitt team.
Så roligt att ni hade en trevlig vistelse och gillar våra rum och sängar
Tack för din feedback gällande vår frukostbuffé. Dina synpunkter värderas och vi kommer att ha dem i åtanke vid framtida förbättringar.
Varmt Välkommen tillbaka till oss i Malmö vid ert nästa besök
Vänliga Hälsningar, Josefin Ohlsson, Guest Relations, Radisson Blu Hotel Malmö