“Helt OK”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 5 november 2021

Med jobbgänget gick vi hit och åt trerätters beställt från menyn. Allting var helt OK utan att egentligen överraska åt ena eller andra hållet. Stabil och bra service.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack Ola K

Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Riktigt bra gin utbud och trevlig, pratsam, kunnig personal! Kommer tillbaka hit igen! Kan verkligen rekommendera!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack alliie96
Omdömet skrevs 1 november 2020

Har varit på Paddy's tidigare och tyckt att det var bra men inte nu längre. Åt "knaperstekt ankbröst", möjligen så var bröstet knaprigt dagen innan och inte nog med det så var ankan seg. Dessutom så var personalen begränsat intresserad av dig som kund. Gå till KOL i stället snett över gata.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 111larse
Omdömet skrevs 24 oktober 2020

Paddys har jätte god mat , restaurangen är mysig & personalen trevlig.
Pa natten blir det hög stämning & mycket folk, Ginbaren är det som vi gillar bäst!! Härliga drinkar, Glad & kunnig personal
Hit går vi ofta.
Kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Adventurer779084
Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig ställe med något för alla. Bra mat med underbar service. Ginsortimentet är outstanding, underhållningen och stämningen på topp en fredagkväll

Datum för besöket: september 2020
1  Tack 341micaela

Resenärer som tittade på Paddy's Restaurang tittade också på

Besökt Paddy's Restaurang? Berätta vad du tyckte!