“Trevlig pub i lagom nivå.”
Omdöme om Paddy's Restaurang

Paddy's Restaurang
Rankad som nr 30 av 966 Restauranger i Malmö
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig pub i lagom nivå. Härlig placering med centralt läge och fint utehäng. God service och vällagad mat med goda smaker. Litet minus just denna gång i att maten inte var riktigt varm - dock gott trots detta så plus ändå. Rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2020
Tack KajsaLi

Omdömet skrevs 25 juni 2020

Paddys är en av Malmös välskötta pubar/barer med bra restaurang. Paddys ligger på bra läge centralt i Malmö i Lejonetpassagen mellan Stortorget och Malmö Tingsrätt på Kalendegatan. Lokalen är mysig och trevligt inredd. Många kul ölsorter, bra viner på glas och en meny med mycket att välja på. Trevlig och uppmärksam betjäning.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Stefan H
Omdömet skrevs 1 maj 2020 från mobil enhet

Besökte Paddys på Valborg med kompisar.
Trevlig servitris som verkade kunnig.
Jag tog en ryggbiff med kappa. God, men priset 295 kronor var den inte värd. Ätit betydligt bättre för de pengarna. Frun tog en vegetarisk burgare, den upplevdes som god, men inte mer.
Gå gärna hit för en drink, men mat kan man lika gärna äta någon annanstans

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack jonasb929
Omdömet skrevs 7 mars 2020

Bokat kl 19.30 för 15p. Trots förbeställning fick vi vänta ca 45min ( kanske längre) på förrätten (Alla åt samma) och ytterligare 1 h på huvudrätten. Förrätten smakade bra men varmrätten var lite av en besvikelse. Ok kött men tillbehör som smakmässigt var en besvikelse. Torr så kallad potatisfondant (var bara en skuren bakpotatis) Desserten såldes som cheesecake men var deras variant på cheesecake alltså ingen ”vanlig” cheesecake. Inte vad jag förväntade mig men den var också ok. Fräsch. Servicen va ok men stämning och atmosfär va härlig.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Nilgün U
Omdömet skrevs 5 mars 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö men ganska hög ljudvolym av att det var högt till tak så blir väl surrigt. Åt en burgare gott men inget extra, kändes lite halvfabrikat över det hela. Trevlig personal och kanske lite dyrt med tanke på maten

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack Amarund

Resenärer som tittade på Paddy's Restaurang tittade också på

Besökt Paddy's Restaurang? Berätta vad du tyckte!