“Ok inte mer”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 1 maj 2020 från mobil enhet

Besökte Paddys på Valborg med kompisar.
Trevlig servitris som verkade kunnig.
Jag tog en ryggbiff med kappa. God, men priset 295 kronor var den inte värd. Ätit betydligt bättre för de pengarna. Frun tog en vegetarisk burgare, den upplevdes som god, men inte mer.
Gå gärna hit för en drink, men mat kan man lika gärna äta någon annanstans

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack jonasb929

Omdömet skrevs 7 mars 2020

Bokat kl 19.30 för 15p. Trots förbeställning fick vi vänta ca 45min ( kanske längre) på förrätten (Alla åt samma) och ytterligare 1 h på huvudrätten. Förrätten smakade bra men varmrätten var lite av en besvikelse. Ok kött men tillbehör som smakmässigt var en besvikelse. Torr så kallad potatisfondant (var bara en skuren bakpotatis) Desserten såldes som cheesecake men var deras variant på cheesecake alltså ingen ”vanlig” cheesecake. Inte vad jag förväntade mig men den var också ok. Fräsch. Servicen va ok men stämning och atmosfär va härlig.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Nilgün U
Omdömet skrevs 5 mars 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö men ganska hög ljudvolym av att det var högt till tak så blir väl surrigt. Åt en burgare gott men inget extra, kändes lite halvfabrikat över det hela. Trevlig personal och kanske lite dyrt med tanke på maten

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack Amarund
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt trevlig restaurang. Ligger i en fin gränd med en bar på andra sidan. Väldigt god vällagad mat och trevlig miljö. Trevlig personal

Datum för besöket: februari 2020
Tack Backis63
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Fantastisk god hamburgare och krispigt goda pommes! Vällagat och väldigt gott. Vi testade även deras nachostallrik och den var stor, så räcker att man delar. Goda tillbehör till den!
Vid 23:00 var det liveband och dom var väldigt bra.
Blandad ålder. Vi hade en toppenkväll här så återkommer!
Väl värt ett besök!

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack MalinBi

Resenärer som tittade på Paddy's Restaurang tittade också på

Besökt Paddy's Restaurang? Berätta vad du tyckte!