“Lång väntan”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 7 mars 2020

Bokat kl 19.30 för 15p. Trots förbeställning fick vi vänta ca 45min ( kanske längre) på förrätten (Alla åt samma) och ytterligare 1 h på huvudrätten. Förrätten smakade bra men varmrätten var lite av en besvikelse. Ok kött men tillbehör som smakmässigt var en besvikelse. Torr så kallad potatisfondant (var bara en skuren bakpotatis) Desserten såldes som cheesecake men var deras variant på cheesecake alltså ingen ”vanlig” cheesecake. Inte vad jag förväntade mig men den var också ok. Fräsch. Servicen va ok men stämning och atmosfär va härlig.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Nilgün U

Omdömet skrevs 5 mars 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö men ganska hög ljudvolym av att det var högt till tak så blir väl surrigt. Åt en burgare gott men inget extra, kändes lite halvfabrikat över det hela. Trevlig personal och kanske lite dyrt med tanke på maten

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack Amarund
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt trevlig restaurang. Ligger i en fin gränd med en bar på andra sidan. Väldigt god vällagad mat och trevlig miljö. Trevlig personal

Datum för besöket: februari 2020
Tack Backis63
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Fantastisk god hamburgare och krispigt goda pommes! Vällagat och väldigt gott. Vi testade även deras nachostallrik och den var stor, så räcker att man delar. Goda tillbehör till den!
Vid 23:00 var det liveband och dom var väldigt bra.
Blandad ålder. Vi hade en toppenkväll här så återkommer!
Väl värt ett besök!

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack MalinBi
Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

Här finns ett otal olika ölsorter. IPA rekommenderas. Ligger centralt och har vettiga priser. Här även uteservering.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 133kentg

Resenärer som tittade på Paddy's Restaurang tittade också på

Besökt Paddy's Restaurang? Berätta vad du tyckte!