“Pubmat”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 5 mars 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö men ganska hög ljudvolym av att det var högt till tak så blir väl surrigt. Åt en burgare gott men inget extra, kändes lite halvfabrikat över det hela. Trevlig personal och kanske lite dyrt med tanke på maten

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack Amarund

Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt trevlig restaurang. Ligger i en fin gränd med en bar på andra sidan. Väldigt god vällagad mat och trevlig miljö. Trevlig personal

Datum för besöket: februari 2020
Tack Backis63
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Fantastisk god hamburgare och krispigt goda pommes! Vällagat och väldigt gott. Vi testade även deras nachostallrik och den var stor, så räcker att man delar. Goda tillbehör till den!
Vid 23:00 var det liveband och dom var väldigt bra.
Blandad ålder. Vi hade en toppenkväll här så återkommer!
Väl värt ett besök!

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack MalinBi
Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

Här finns ett otal olika ölsorter. IPA rekommenderas. Ligger centralt och har vettiga priser. Här även uteservering.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 133kentg
Omdömet skrevs 27 januari 2020 från mobil enhet

Snabb och trevlig service, riktigt god mat men ljudnivån var väldigt hög på lördagkvällen. Köket trollade fram en schysst sallad i stället för potatisgratängen till den av oss som försöker undvika kolhydraterna.

Datum för besöket: januari 2020
Tack U1464OWkristinab

Resenärer som tittade på Paddy's Restaurang tittade också på

Besökt Paddy's Restaurang? Berätta vad du tyckte!