Tripadvisor

Paddy's Restaurang
Rankad som nr 35 av 934 Restauranger i Malmö
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Beskrivning: Välkommen till Paddy’s Paddy’s Bar & Restaurang är en plats för avkoppling, god mat och gemenskap – alldeles intill Stortorget i centrala Malmö. Våra gäster möts av en traditionell irländsk pubmiljö där hängivna Guinnesdrickare gärna samlas och njuter av ölen som är vår specialitet. Här hålls after work varje vardag och på helgkvällarna står liveband på scenen – stämningen är alltid härligt hög. Den anslutande matsalen går i modern stil och har tillsammans med den mysiga atriumgården plats för omkring 160 matgäster. Under sommarsäsongen öppnar dessutom uteserveringen mot den vackra Lejonpassagen. Vår meny har internationella influenser och byts ut två till tre gånger om året. Vi utlovar en helkväll för alla smaker! Välkomna.
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt trevlig restaurang. Ligger i en fin gränd med en bar på andra sidan. Väldigt god vällagad mat och trevlig miljö. Trevlig personal

Datum för besöket: februari 2020
Tack Backis63

Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Fantastisk god hamburgare och krispigt goda pommes! Vällagat och väldigt gott. Vi testade även deras nachostallrik och den var stor, så räcker att man delar. Goda tillbehör till den!
Vid 23:00 var det liveband och dom var väldigt bra.
Blandad ålder. Vi hade en toppenkväll här så återkommer!
Väl värt ett besök!

Datum för besöket: februari 2020
Tack MalinBi
Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

Här finns ett otal olika ölsorter. IPA rekommenderas. Ligger centralt och har vettiga priser. Här även uteservering.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 133kentg
Omdömet skrevs 27 januari 2020 från mobil enhet

Snabb och trevlig service, riktigt god mat men ljudnivån var väldigt hög på lördagkvällen. Köket trollade fram en schysst sallad i stället för potatisgratängen till den av oss som försöker undvika kolhydraterna.

Datum för besöket: januari 2020
Tack U1464OWkristinab
Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

Paddys eller Vin & Ginbaren erbjuder tyvärr inte det man förväntar sig.
Otrevlig personal, okunnig bartender, vakter utanför baren som kränker en.
Absolut inte värt ett besök. Dessutom dyrare än vad som är rimligt.
Alla andra alternativ i Malmö är bättre än denna bar. Minus 5 i betygskalan.

Datum för besöket: december 2019
Tack 418hakann

Resenärer som tittade på Paddy's Restaurang tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Paddy's Restaurang? Berätta vad du tyckte!