“Utmärkt och trevlig gin-bar och bra restaurang”
Omdöme om Paddy's Restaurang

Paddy's Restaurang
Rankad som nr 29 av 974 Restauranger i Malmö
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 3 december 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig ginbar med goda drinkar, många sorter att välja på. Utmärkt service. Saffransgin med kanel och apelsin var toppen! Mat och vin på restaurangen var gott och servicen trevlig.

Datum för besöket: december 2018
Tack 545miar

Omdömet skrevs 30 november 2018 från mobil enhet

Fick rekommendation att gå hit för en öl. Här va mycket mysigt. Märks att det är en poppis pub. Vi va aldrig längre in mot restaurangen, men det ska va bra där oxå. Tog en pubmeny mat med lite mexikansk smak, kunde vart lite mer än vad som va på tallriken. Trevligt ställe. Kommer gå hit igen.

Datum för besöket: november 2018
Tack ingelagr
Omdömet skrevs 14 november 2018

Googlade på "ginbar malmö" och fick denna träff som blev en fullträff.
Botaniserade bland olika sorters gin och fick en del nya upplevelser tack vare kunnig personal. helt klart prisvärt. Mat och vin kan jag inte uttala mig om.
Att jag inte gav full poäng beror på några saker som blev till minus.
Isen i drinken var halvsmält redan när den lades i glaset. drinken blev snabbt blaskig.
Kolsyrekylare till isen är ingen dum ide.
Tillgängligheten om man ex är rullstollsburen är minus. Det flesta bord var i barhöjd eller på upphöjning från golvet. Toaletten en trappa ner utan hiss, vad jag vet.
Kommer absolut att besöka denna bar nästa gång jag är i Malmö

Datum för besöket: november 2018
Tack Jonas M
Omdömet skrevs 7 november 2018

Senast vi var på Paddys (för ca ett halvår sedan) var vi måttligt imponerade. Denna gången testade vi ett koncept ihop med Malmö Stadsteater, en teatermeny. Det innebar valfri huvudrätt och en förutbestämd efterrätt att inta i lagom tid innan föreställningen på Hipp. Vi var betydligt mera nöjda denna gången. Bra huvudrätt, helt ok vinlista och bättre bemötande gjorde oss ganska så nöjda. Rekommenderas

Datum för besöket: oktober 2018
Tack karlbertilh
Omdömet skrevs 31 oktober 2018

Fantastiskt god mat och trevlig personal. Lammet var helt magiskt! Godaste jag har ätit!
Atmosfären på helgen är gudomlig!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Jimmy O

Resenärer som tittade på Paddy's Restaurang tittade också på

Besökt Paddy's Restaurang? Berätta vad du tyckte!