“Trevligt teatermeny-koncept”

Paddys Restaurang
Rankad som nr 23 av 966 Restauranger i Malmö
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Beskrivning: Välkommen till Paddy’s Paddy’s Bar & Restaurang är en plats för avkoppling, god mat och gemenskap – alldeles intill Stortorget i centrala Malmö. Våra gäster möts av en traditionell irländsk pubmiljö där hängivna Guinnesdrickare gärna samlas och njuter av ölen som är vår specialitet. Här hålls after work varje vardag och på helgkvällarna står liveband på scenen – stämningen är alltid härligt hög. Den anslutande matsalen går i modern stil och har tillsammans med den mysiga atriumgården plats för omkring 160 matgäster. Under sommarsäsongen öppnar dessutom uteserveringen mot den vackra Lejonpassagen. Vår meny har internationella influenser och byts ut två till tre gånger om året. Vi utlovar en helkväll för alla smaker! Välkomna.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Senast vi var på Paddys (för ca ett halvår sedan) var vi måttligt imponerade. Denna gången testade vi ett koncept ihop med Malmö Stadsteater, en teatermeny. Det innebar valfri huvudrätt och en förutbestämd efterrätt att inta i lagom tid innan föreställningen på Hipp. Vi var betydligt mera nöjda denna gången. Bra huvudrätt, helt ok vinlista och bättre bemötande gjorde oss ganska så nöjda. Rekommenderas

Tack Karl-Bertil H

Fantastiskt god mat och trevlig personal. Lammet var helt magiskt! Godaste jag har ätit!
Atmosfären på helgen är gudomlig!

Tack Jimmy O

Andra gången sen den nya ägaren man besöker krogen och skillnaden märks igen.

Första besöket var servicen sämre och maten samma.

Andra gången så märkte man att maten är bra men inte lika som tidigare det känns att man tagit andra råvaror.

Vakterna är hungriga på att bråka samt skicka ut folk och det är inte första gången detta har hänt när vi haft firmafest. Att man dricker så är man normalt gladare än vanligt men att få några vakter följandes efter än pga detta är inget skoj.

Maten tog dom betalt med kort men sen när vi skulle beställa samt betala drinkar cash så nekar dom pengar??

Bra sätt att driva företag och därmed också sista gång vi lägger våra pengar hos er.

Tack LightPacker507640
Omdömet skrevs 29 september 2018 från mobil enhet

Helt okey men gjorde inte vågen precis. Den enda vegetariska rätten var en svamp risotto så att påstå att denna är en bra resturang för vegetarianer känns som en överdrift. Personalen som förövrigt var väldigt trevlig framhöll att detta TripAdvisor åsikt inte restaurangens. Besökt var i stort trevligt under alla omständigheter då det fanns många fiskrätter på menyn (och fiskar e ju inte djur om inte är så noga :0) )

Tack Bjebbe
Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

Vi kommer ett sällskap till restaurangen idag 15/9 när vi kommer fram säger en av vakterna du kommer inte in du har druckit för mycket! Hela sällskapet blir mycket förvånade och förstår ingenting då vi tidigare varit på Fagans och tagit några öl!
Vi frågar en av vakterna vad de baserar detta på då säger han vad är ditt problem ! Vi bedömer vakterna som oseriösa och väldigt oprofessionella!
Sällskapet lämnar platsen då vakterna har en tråkig och aggressiv attityd och vi blir väldigt häpna över deras tråkiga och nonchalanta beteende! Bemötandet är under all kritik!

4  Tack Daniel R

Resenärer som tittade på Paddys Restaurang tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Paddys Restaurang? Berätta vad du tyckte!