“Okey ”

Paddys Restaurang
Rankad som nr 23 av 966 Restauranger i Malmö
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Beskrivning: Välkommen till Paddy’s Paddy’s Bar & Restaurang är en plats för avkoppling, god mat och gemenskap – alldeles intill Stortorget i centrala Malmö. Våra gäster möts av en traditionell irländsk pubmiljö där hängivna Guinnesdrickare gärna samlas och njuter av ölen som är vår specialitet. Här hålls after work varje vardag och på helgkvällarna står liveband på scenen – stämningen är alltid härligt hög. Den anslutande matsalen går i modern stil och har tillsammans med den mysiga atriumgården plats för omkring 160 matgäster. Under sommarsäsongen öppnar dessutom uteserveringen mot den vackra Lejonpassagen. Vår meny har internationella influenser och byts ut två till tre gånger om året. Vi utlovar en helkväll för alla smaker! Välkomna.
Omdömet skrevs 29 september 2018 från mobil enhet

Helt okey men gjorde inte vågen precis. Den enda vegetariska rätten var en svamp risotto så att påstå att denna är en bra resturang för vegetarianer känns som en överdrift. Personalen som förövrigt var väldigt trevlig framhöll att detta TripAdvisor åsikt inte restaurangens. Besökt var i stort trevligt under alla omständigheter då det fanns många fiskrätter på menyn (och fiskar e ju inte djur om inte är så noga :0) )

Tack Bjebbe

Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

Vi kommer ett sällskap till restaurangen idag 15/9 när vi kommer fram säger en av vakterna du kommer inte in du har druckit för mycket! Hela sällskapet blir mycket förvånade och förstår ingenting då vi tidigare varit på Fagans och tagit några öl!
Vi frågar en av vakterna vad de baserar detta på då säger han vad är ditt problem ! Vi bedömer vakterna som oseriösa och väldigt oprofessionella!
Sällskapet lämnar platsen då vakterna har en tråkig och aggressiv attityd och vi blir väldigt häpna över deras tråkiga och nonchalanta beteende! Bemötandet är under all kritik!

4  Tack Daniel R
Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Åter i Malmö och middag på Paddys. Även denna gång valde vi att äta vegetariskt. Burrata till förrätt och en rätt med rotselleri till huvudrätt. Båda rätterna var överraskande goda. En kulinarisk upplevelse. Det kan vara rätt hög ljudnivå i den del av restaurangen ute i Lejonpassagen. Vi valde därför att sitta inne i restaurangen. Trevligt bemötande av personal och skapligt snabb servering trots många kunder. Paddys fortsätter att vara en av våra favoriter i Malmö.

Tack sysems
Omdömet skrevs 30 juli 2018

Mysig restaurang som dyker upp i en gränd i fd apotekshuset i närheten av stora torget. Jag valde fisk- och skaldjurssoppa till förrätt och till varmrätt vitlöksmarinerad lammfilé. Fisk- och skaldjurssoppan stack ut mest och var godast. Kvällen blev avundad på ginbaren på andra sidan av Lejonpassagen. En pärla att besöka till förhållandevis rimliga priser, rekommenderas.

Tack SvangGunnar
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

En menu som liknar de flesta pubar inga överraskningar här. Maten var varken bättre eller sämre än andra pubar, personalen var trevlig och hjälpsam priserna var lite höga men inget som störde.
Kommer förmodligen testa något annat nästa tillfälle man är i Malmö.

Tack Titleist9900

Resenärer som tittade på Paddys Restaurang tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Paddys Restaurang? Berätta vad du tyckte!