“Bra mat och bra service”
Omdöme om Paddys Restaurang

Paddys Restaurang
Rankad som nr 23 av 966 Restauranger i Malmö
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Beskrivning: Välkommen till Paddy’s Paddy’s Bar & Restaurang är en plats för avkoppling, god mat och gemenskap – alldeles intill Stortorget i centrala Malmö. Våra gäster möts av en traditionell irländsk pubmiljö där hängivna Guinnesdrickare gärna samlas och njuter av ölen som är vår specialitet. Här hålls after work varje vardag och på helgkvällarna står liveband på scenen – stämningen är alltid härligt hög. Den anslutande matsalen går i modern stil och har tillsammans med den mysiga atriumgården plats för omkring 160 matgäster. Under sommarsäsongen öppnar dessutom uteserveringen mot den vackra Lejonpassagen. Vår meny har internationella influenser och byts ut två till tre gånger om året. Vi utlovar en helkväll för alla smaker! Välkomna.
Omdömet skrevs 30 juli 2018

Mysig restaurang som dyker upp i en gränd i fd apotekshuset i närheten av stora torget. Jag valde fisk- och skaldjurssoppa till förrätt och till varmrätt vitlöksmarinerad lammfilé. Fisk- och skaldjurssoppan stack ut mest och var godast. Kvällen blev avundad på ginbaren på andra sidan av Lejonpassagen. En pärla att besöka till förhållandevis rimliga priser, rekommenderas.

Tack SvangGunnar

Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

En menu som liknar de flesta pubar inga överraskningar här. Maten var varken bättre eller sämre än andra pubar, personalen var trevlig och hjälpsam priserna var lite höga men inget som störde.
Kommer förmodligen testa något annat nästa tillfälle man är i Malmö.

Tack Titleist9900
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Otroligt glad över att vi blev rekommenderade denna pärla.
Snygg bar,skönt häng och proffsig personal.Vi fick varsin riktigt bra drink och ett bra samtal med bartendern som var väldigt kunnig och bjöd på sig själv.
Gillar du Gin är denna bar ett måste under ditt Malmöbesök.

Tack Toverud
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Ligger som en oas i slutet av en gränd som börjar vid Stortorget. God och vällagad mat samt serviceinriktad personal.

1  Tack 856j_rgenl
Omdömet skrevs 27 juli 2018

Vi åt Angusburgare och fisk och skaldjursburgare vilka var helt perfekta. Den trevliga personalen gjorde så att besöket blev 100%

Tack Kent54

Resenärer som tittade på Paddys Restaurang tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Paddys Restaurang? Berätta vad du tyckte!