“Härlig miljö”

Paddys Restaurang
Rankad som nr 23 av 966 Restauranger i Malmö
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Beskrivning: Välkommen till Paddy’s Paddy’s Bar & Restaurang är en plats för avkoppling, god mat och gemenskap – alldeles intill Stortorget i centrala Malmö. Våra gäster möts av en traditionell irländsk pubmiljö där hängivna Guinnesdrickare gärna samlas och njuter av ölen som är vår specialitet. Här hålls after work varje vardag och på helgkvällarna står liveband på scenen – stämningen är alltid härligt hög. Den anslutande matsalen går i modern stil och har tillsammans med den mysiga atriumgården plats för omkring 160 matgäster. Under sommarsäsongen öppnar dessutom uteserveringen mot den vackra Lejonpassagen. Vår meny har internationella influenser och byts ut två till tre gånger om året. Vi utlovar en helkväll för alla smaker! Välkomna.
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Ligger som en oas i slutet av en gränd som börjar vid Stortorget. God och vällagad mat samt serviceinriktad personal.

1  Tack Jörgen L

Omdömet skrevs 27 juli 2018

Vi åt Angusburgare och fisk och skaldjursburgare vilka var helt perfekta. Den trevliga personalen gjorde så att besöket blev 100%

Tack Kent54
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Började negativt när vi såg deras egna planscher med tråkiga bilder på. Pub tänkte vi direkt men vi gick fram ändå. Tur var väl det. Mysigt och ombonat, härlig innegård.
Vi beställde lammfilé och risotto med bakad rotselleri. WOW och åter WOW vilken smakupplevelse. Kryddningen var superb. Underbara råvaror som omhändertagits med största respekt. Hatten av för kockarna.

Stor stjärna till servitrisen som verkligen höll hög service mot oss bägge.

Varför det inte blev en femma är för efterrätten. Etons röra en slags marängsviss och bakade päron med flädersorbet. Det var inte bra. Kändes inte så genomtänkt. Surt och för syrligt. Så tyvärr efterrätterna var hemska i smaken.

Tack _saa973
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Vi fick för oss att det skulle vara lite enkel pubmat och lite tråkig miljö men ack så vi bedrog oss. In kommer rätter med enorm goda smaker, fint upplagt och trevlig personal. Miljön är trevlig och man ser att stället är populärt.

1  Tack Bohlen99
Omdömet skrevs 25 juni 2018

I en gränd har Paddys öppnat en underbar ginbar! Oerhört många sorters gin att välja på liksom många sorter tonic. Känns som man sitter på en bar utomlands, i synnerhet då alla dörrar in till baren är öppna. Mycket kunnig personal som kan sin gin! På andra sidan gränden finns Paddys restaurang med väldigt god mat om man sen vill fortsätta efter ginen.

Tack Girasolvisit

Resenärer som tittade på Paddys Restaurang tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Paddys Restaurang? Berätta vad du tyckte!