“Fantastiskt i Malmö”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 16 mars 2017 från mobil enhet

Här har de tänkt på allt. Blir glad i sinnet. Gin, vin, mustasch och pinchos allt i världsklass. Ett måste besök i Malmö.

1  Tack l0tta64

Omdömet skrevs 12 mars 2017 från mobil enhet

Var för första gången på vin&ginbaren o det var ett mysigt ställe med fantastisk personal och goda drinkar. Rekommenderas!

Tack 525christina
Omdömet skrevs 9 mars 2017 från mobil enhet

Vi startade med lite att dricka och några pintox inne på Vin & Ginbaren. Där blev vi serverade av en fantastiskt trevlig herre vid namn Anders. Det är precis 'sådana' som dig Anders som gör att man gärna återkommer!! Tack! Vi gick sedan över till Paddys och åt en smarrig middag bestående av skaldjursburgare.

Tack jennyhanss0n
Omdömet skrevs 5 mars 2017

Man kan sitta ner och ha en dialog med goda vänner. Ta något gott i baren och senare även dansa till liveband. Mycket folk och trevlig stämning. Gillar helheten, att kunna sitta på innergården även under vintertid utan att frysa. Toppen.

2  Tack AnnalenaC70
Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

En mycket bra restaurang och bar för alla tillfällen!! Glöm inte att prova deras Ginbar som är superbra!!

// Martin Krull

Datum för besöket: februari 2017
Tack MartinK1354

Resenärer som tittade på Paddy's Restaurang tittade också på

Besökt Paddy's Restaurang? Berätta vad du tyckte!