2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com86 US$
Priceline86 US$
Travelocity86 US$
FindHotel86 US$
Etrip96 US$
Omdömet skrevs 12 maj 2022

Supercentralt med gångavstånd till det mesta. Lyxig frukost med stort utbud av glutenfritt, laktosfritt. Bra service o trevlig personal. Bastu. Rummet var lite litet men klart prisvärt. Vi kommer tillbaka

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack sandokrusen
Omdömet skrevs 11 maj 2022

Bra hotell med bra läge nära P-hus, shopping o restauranger mm.
Vi glömde ett par solglasögon på rummet men personalen hade tagit hand om dem. Så det var bara att hämta på vägen hem ifrån Skåne.
Vi kommer gärna hit igen.

Tack bwiklu965217
Omdömet skrevs 2 maj 2022

Rummet var av minsta laget och något slitet men och andra sidan ganska billigt. Läget är toppen dock, mitt i centrum men närhet till tåg samt shopping och restauranger. Frukosten var god dock var det svårt att hitta plats att sitta.

Tack angeliqadalhager
Christoffer Berggren, Hotelldirektör på ProfilHotels Garden, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2022

Hej och tack för din feedback. Vi ser också vårt hotell som ett prisvärt alternativ. När beläggningen är som högst kan det vissa tider på morgonen vara begränsat med lediga platser men vi jobbar på att utöka platstillgången på ett smidigt sätt.

Mvh Christoffer

Omdömet skrevs 25 april 2022

Ett helt okej hotell med närhet till mycket. Utnyttjade aldrig trädgården men kan tänka mig att det är mysigt på våren/sommaren. Bra frukost som erbjöd mycket och stora tekoppar som man aldrig får på hotell annars.

Tack eperss147189
Hotel Garden Malmö, Guest Services / Front Office på ProfilHotels Garden, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2022

Hej!

Stort tack för er recension!
Ni är varmt välkomna hit igen.

Med vänliga hälsningar,
Jasmina
Front Office Manager

Omdömet skrevs 20 april 2022

Hotellet håller en mycket hög standard till ett pris som är fantastiskt i förhållande till övriga hotel i Helsingborg. Dessutom ingår frukosten i priset. Enkelrum 720 inkl frukost , enkelrummet var ett dubbelrum, inkl soffa o fåtölj.

• Restyp: Reste ensam
Tack johanssonacg46

Hej!

Stort tack för er recension!
Ni är varmt välkomna hit igen.

Med vänliga hälsningar,
Jasmina