2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com86 US$
Priceline86 US$
Travelocity86 US$
FindHotel86 US$
Etrip96 US$
Omdömet skrevs 2 maj 2022

Rummet var av minsta laget och något slitet men och andra sidan ganska billigt. Läget är toppen dock, mitt i centrum men närhet till tåg samt shopping och restauranger. Frukosten var god dock var det svårt att hitta plats att sitta.

Tack angeliqadalhager
Christoffer Berggren, Hotelldirektör på ProfilHotels Garden, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2022

Hej och tack för din feedback. Vi ser också vårt hotell som ett prisvärt alternativ. När beläggningen är som högst kan det vissa tider på morgonen vara begränsat med lediga platser men vi jobbar på att utöka platstillgången på ett smidigt sätt.

Mvh Christoffer

Omdömet skrevs 25 april 2022

Ett helt okej hotell med närhet till mycket. Utnyttjade aldrig trädgården men kan tänka mig att det är mysigt på våren/sommaren. Bra frukost som erbjöd mycket och stora tekoppar som man aldrig får på hotell annars.

Tack eperss147189
Hotel Garden Malmö, Guest Services / Front Office på ProfilHotels Garden, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2022

Hej!

Stort tack för er recension!
Ni är varmt välkomna hit igen.

Med vänliga hälsningar,
Jasmina
Front Office Manager

Omdömet skrevs 20 april 2022

Hotellet håller en mycket hög standard till ett pris som är fantastiskt i förhållande till övriga hotel i Helsingborg. Dessutom ingår frukosten i priset. Enkelrum 720 inkl frukost , enkelrummet var ett dubbelrum, inkl soffa o fåtölj.

• Restyp: Reste ensam
Tack johanssonacg46

Hej!

Stort tack för er recension!
Ni är varmt välkomna hit igen.

Med vänliga hälsningar,
Jasmina
Front Office Manager

Omdömet skrevs 6 april 2022 från mobil enhet

Mycket bra läge i centrala Malmö och smidigt med parkering i samma byggnad.
Rummet helt rent o fräscht. Frukosten mycket bra. Jag föreläste i deras stora konferensrum o det funkade fint.
Lite småsaker finns det alltid på hotell att anmärka på men här var det inget som störde.

Rumstips: P-plats i Citygaraget
Restyp: Reste i arbetet
Tack HerrKson
Christoffer Berggren, Hotelldirektör på ProfilHotels Garden, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2022

Stort tack för ditt trevliga och i vår mening pricksäkra omdöme! Vi lägger mycket energi på frukosten och väljer råvaror med omsorg. Hoppas att se dig här snart igen!

Omdömet skrevs 22 mars 2022

Hotellet ligger perfekt, ett stenkast från Gustav Adolfs torg. Sängarna var mycket sköna rummet, var välstädat men litet, vi valde familjerum med 2 barn och det var trångt…
Frukosten får toppbetyg, jättegod mat som tex äggröra och bacon, prinskorv vita bönor varma grönsaker, nybakat bröd och mycket färsk frukt som tex melon & ananas, jättegott!

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack ckarls917358

Tack för era fina ord och en varm beskrivning av vårt hotell! Våra sängar är från Carpe Diem och av typen "medelhård". Vi har full förståelse för att de 16kvm känns lite med en utfälld bäddsoffa och fyra personer på rummet.