Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 126 US$/natt.

Park Inn by Radisson Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Boka nu, betala på plats
  • Frukost ingår
Scandic S:t Jörgen(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Mayfair Hotel Tunneln(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
  • Frukost ingår
Radisson Blu Hotel, Malmö(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Boka nu, betala på plats
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 90 US$/natt.

Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 84 US$/natt.

Moment Hotels(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 82 US$/natt.

Best Western Plus Hotel Noble House(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 14 maj 2018

Brandlarmet utlöstes mitt i natten. Dåliga rutiner, ingen synlig personal, ingen uppsamlingsplats, ingen information om status och att fara var över.. det visade sig att det berodde på rökning på ett av rummen men det fick vi veta först dagen efter. Efter ca en timme på gatan utanför började folk leta sig tillbaka in men det var otydligt vilken väg som skulle väljas. Receptionens personal var dock mycket trevlig både vid in och utcheckning.

• Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack asande676350
Miräy K, Receptionschef på Profilhotels Hotel Garden, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2018

Hej,

Tack för att du tagit dig tid att recensera hotellet.

Vad tråkigt att du är missnöjd med din vistelse. Er feedback är viktig för oss för att vi ska ha möjlighet att kunna förbättra oss.

Vi hade möte om detta så fort vi var tillbaka på jobbet efter händelsen. Vi gick igenom händelsen kring brandlarmet som gick natten mellan den 5-6 maj. Att ett brandlarm går vid rökning på rummet är för oss positivt då det visar att larmet fungerar och reagerar på händelser som kan skapa stor skada.

Hantering av brand och larm som går är något vi utbildar vår personal i kontinuerligt och en punkt som vi upprepande gånger tar upp på samtliga av våra personalmöten.

Vi beklagar att du uppfattade det som att ni inte fick tillräckligt med information. Era synpunkter är viktiga för oss för att vi ska kunna bli ännu bättre

Vi hoppas ni återkommer och att vi då överträffar era förväntningar.

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 1 maj 2018

På tok för liten frukostmatsal med tanke på antalet gäster. Kändes också som att personalantalet var underdimensionert. Ok frukost i övrigt men mycket tog slut och lång väntan innan ny mat och dryck kom fram.

• Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack hfors472641

Tack för din feedback.

Vi uppskattar att ni tar er tid att recensera hotellet med både positiva och negativa kommentarer. Vi använder oss av era kommentarer för att arbeta på att bli bättre på alla sätt.

Vi hoppas ni återkommer snart igen.

Hjärtligt tack,

Omdömet skrevs 30 april 2018

hotellrummet var så dålig att jag kände mig på håligaste hotell och inte 4 stjärnor
dålig rum
dåliga möbler på sitt sista dagar
Så kallade Bad rumt var trång och sliten
kordorna luktade illa .. gem lokalen var stäng trots skyltningen för öppet tider samma sak för gårds dörrarna . allmänt 4 stjärnor ska vara på mycket högre standard.

• Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack dshero563751

Kära Darwish,

Tack, var kul att du tagit dig tid att lämna ett omdöme om din vistelse.

Vår målsättning är att erbjuda bekvämt boende till vettiga priser, jag beklagar att du inte trivts hos oss.

Vi hoppas att du besöker oss snart igen och får en behagligare upplevelse,

Omdömet skrevs 21 april 2018 från mobil enhet

Hotellet låg 7 min promenad från centralstationen. Mitt istan m närhet till allt såsom barer, restauranger & shopping. Rummen va ganska små men trevliga. Sköna sängar. Frukosten va super, det fanns allt, tom för en som är laktosintolerant! Ett plus va takterrassen som man kunde sitta & njuta av solen m en kaffe!

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Therese S
Sarah K, Guest Relations Manager på Profilhotels Hotel Garden, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2018

Hej Therese,
Tack snälla för att du tagit dig tid att dela din härliga vistelse hos oss.
Vad härligt att ni prickade in solen så ni kunde njuta av vår Garden.
Vi är väldigt stolta över vårt fina hotell, och blir ännu stoltare när gästerna håller med oss. Vi tar åt oss av allt ert beröm.
Jag hoppas vi får äran att välkomna er igen.
Sarah Koerffer Seward, Hotel Garden

Omdömet skrevs 19 april 2018

Helt ok hotell.
Lampan i hallen var trasig. Lite hårstrån på toaletten.
Personalkontakten var minimal så det är svårt att bedöma servicen. Såg knappt personal annat än i receptionen vid in och utcheckning.
Bra läge, mitt i stan.
Helt ok frukost.

• Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack vjovan599876

Hej,
Vi blir alltid glada av att höra hur våra gäster haft det hos oss. Tack för ditt omdöme.
Till en början vill jag be om ursäkt då städningen inte nådde den standard vi vill erbjuda. Jag tar dina kommentarer vidare.
Vår underbara personal står redo för att hjälpa om något fattas under vistelsen, tveka aldrig att kika förbi receptionen.
Varmt välkomna tillbaka till oss eller ett av våra andra hotell inom kort.
Sarah Koerffer Seward, Hotel Garden