• Frukost ingår
Mayfair Hotel Tunneln(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Scandic S:t Jörgen(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Radisson Blu Hotel, Malmö(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Park Inn by Radisson Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Best Western Plus Hotel Noble House(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 80 US$/natt.

Moment Hotels(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Collection Hotel Temperance(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 13 mars 2018

Bra, prisvärt hotell med servicevänlig personal och ett utmärkt centralt läge. Frukosten var väl tilltagen med det mesta, inklusive smarriga små croissianter. Det bästa var och är alltid personalens förmåga att känna en som om man vore Zlatan. Ja ja, det är ju åsså hans hemstad.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack tbergl478071
Sarah K, Guest Relations Manager på Profilhotels Hotel Garden, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Hej hej,
Vilken fantastisk känsla att få känna sig som Zlatan, service och bemötande är väldigt viktigt för oss och vi är glada att det inte gått obemärkt förbi bland våra gäster.
Vi är väldigt stolta över vårt fina hotell, och blir ännu stoltare när gästerna håller med oss. Vi tar åt oss av allt ert beröm.
Vi hoppas att vi ses väldigt snart igen.

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Ett väldigt mysigt rum högre upp, vi fick ett extrarum när vi egentligen hade bett om att få en extrasäng. Man blev ju positivt överraskad där. Annars städades rummet varje dag och man bytte ut badrumshanddukar regelbundet. Man hade allt man behövde på rummet och rymligheten var inget att klaga på. TV:n hade väldigt många kanaler, så man kunde bara välja och vraka. Trevlig personal och en stor frukostbuffé att frossa i om man var hungrig, och vi var fyra grabbar som bodde i ett rum i juni 2017 på det här hotellet. Vi behövde inte så mycket mer än att sova bra eftersom vi var nere i Malmö och Köpenhamn för turismens och stadsvandringens skull och inte för att spendera tid på hotellet.

Bodde här: juni 2017, reste med vänner
Tack Garo A
Sarah K, Guest Relations Manager på Profilhotels Hotel Garden, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Hej Garo,

Tack så mycket för det fantastiska omdömet.
Vi strävar alltid efter att våra gäster ska trivas hos oss från att de stiger in i lobbyn på hotellet. Därför är det speciellt roligt att läsa ditt positiva omdöme. Jag kommer självklart dela med mig av det till mina kollegor.
Vi hoppas att vi ses väldigt snart igen.

Omdömet skrevs 8 mars 2018

Hotellet var mycket centralt beläget och lätt att hitta dit. Nära från centralstationen och finns mitt i centrum vilket innebar nära både till shopping och mat och andra evenemang. Frukosten var mycket riklig och god. Personalen var mycket snabba att fylla på och duka av

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack csvens665352
Miräy K, Receptionschef på Profilhotels Hotel Garden, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2018

Hej,

Tack för att du tagit dig tid att recensera hotellet.

Det gläder oss att läsa att ni är nöjda med er vistelse hos oss. Jag ska ta dina fina kommentarer vidare till vår frukost, tack för de!

Hoppas vi ses igen!

Omdömet skrevs 7 mars 2018

Hotellet ligger mycket centralt. Rummet vi valt var litet men ändå helt ok. Rent och trevlig personal. Frukosten var mycket riklig och allt var mycket aptitligt upplagt. Personalen var mycket snabb att fylla på och att plocka bort från borden. Det absolut bästa med hotellet var läget. Nära till centralstationen och i absoluta mitten av stan. Nära till allt. Återvänder gärna till detta hotell

Tips för att välja rum: vi bodde högst upp och hade därmed inget besvär av trafiken
  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Christina S

Hej Christina,

Tusen tack för din recension.

Vad kul att läsa att du är nöjd med din vistelse, det gläder oss.

Ni är hjärtligt välkomna tillbaka.

Trevlig helg!

Omdömet skrevs 15 februari 2018

Är ni ute efter lyxhotell har ni kommit fel. Är ni ute efter ett väldigt prisvärt hotell, väldigt bra läge och helt ok rumsstandard är detta rätt. Bra frukost också. Vänlig och hjälpsam personal. Åker vi till Malmö igen kommer vi säkert bo där och använda de pengar vi sparat till annat kul.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack magnussonf
Sarah K, Guest Relations Manager på Profilhotels Hotel Garden, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2018

Hej,
Vi blir alltid glada av att höra hur våra gäster haft det hos oss. Tack för ditt omdöme.
Vad skönt att höra att du sovit riktigt gott i våra sängar och fått avnjuta en smarrig frukost. Finns väl inget bättre sätt att starta dagen på.
Vi är så glada att du trivts hos oss, att vårt hotell blir så uppskattat värmer verkligen.
Kom tillbaka snart, vi skulle bli så glada om ni väljer oss igen.