Destinia.com
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-09
Priceline104 US$
Travelocity104 US$
Omdömet skrevs 11 april 2022

Fint hotell med mycket centralt läge och en fin restaurang väg iväg . Lätt att hitta. Parkerings möjligheter . Så var frukosten mycket superb.
Vi återkommer gärna till detta ställe . Malmö är en fin stad att promenera i

Datum för vistelsen: april 2022
Tack Börje P
Christina Norén, Other på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2022

Tack snälla för att ni valde att bo hos oss och för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse från när ni bodde hos oss.
Så roligt att läsa att ni hade det bra hos oss.

Varmt välkomna tillbaka en annan gång.

Omdömet skrevs 5 april 2022

Vi köpte övernattning besök i Fannys sagovärld med våra barnbarn. Blev mycket besviken rummet. Då vi var 4 personer, 2 vuxna och 2 barn 6 år. Rummet litet och en liten 2 delad dubbel säng samt extra säng
För att få ett familjerum fick vi betala extra, vilket vi trodde ingick. Lite av atmosfären försvann i och med byte av rum samt stressa till sagovärld. Ingen förståelse i receptionen. Det var bara att betala.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack anitaengberg
Christina Norén, Other på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2022

Anita,
Tack för att du tog dig tid att skriva och berätta om er upplevelse när ni bodde hos oss. Väldigt tråkigt att höra att vi inte uppfyllde era förväntningar och att ni inte kände att ni möttes med förståelse i receptionen. kan bara beklaga detta.

Hoppas ändå att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka en annan gång och att då upplevelsen blir bättre.

Omdömet skrevs 30 mars 2022

Fantastiskt bemötande när vi tvingades avboka pga familjeomständigheter! När du får ett fint bemötande i svåra stunder är de värda subbelt så mycket. Vi kommer garanterat att bo här varje gång vi besöker Malmö.

Tack ingelaz

Hej,

Tack för din återkoppling. Ni är så välkomna!

Omdömet skrevs 28 mars 2022

Mycket trevligt hotell med utmärkt service. Parkering i närheten Bra läge för shopping restauranger promenader i parker. 10-15 minuters gångväg till/från Centralstation med tanke på Öresundstågen till Danmark

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack kentharaldsson
Christina Norén, Other på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2022

Kent,

Tack snälla för att ni valde att bo hos oss och för att du tog dig tid att skriva några rader om er upplevelse om hotellet.
Så roligt att se att ni var nöja.

Vi blir alltid glada för våra gästers synpunkter, på så sett vet vi vad vi ska fortsätta att jobba med och vad som kan göras annorlunda.

Hoppas att vi ses snart igen. Ni är varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 24 mars 2022

Dålig luft på rummet. Tvåldispensrarna var väldigt svårhanterliga och min mamma som har reumatism kunde inte använda den själv utan jag fick hjälpa till. Frukosten var bra. Hotellet är bra beläget mitt i centrum.

Tack Marika B

Marika,

Tack för att ni valde att bo hos oss och för att du även här tog dig tid att skriva och berätta vad ni tycker om vårt hotell.

Jag har fört din synpunkt vidare till vår leverantör av tvål och schampo. Hoppas att detta resulterar i att förpackningen blir lite smidigare att använda.

Hoppas att vi ses snart igen. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka!