Destinia.com
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-09
Priceline104 US$
Travelocity104 US$
Omdömet skrevs 8 februari 2022

Centralt läge nära lilla torg, på väster. Tillmötesgående personal, trevliga rum som kanske börjar bli lite slitna men håller fortfarande bra klass. Trevlig bar o lounge. Parkering finns men ganska trångt, så inget för höga stora bilar.

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack ORBAnette69
Christina Norén, Other på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2022

Hej Anette,

Tack för att du valde att bo hos oss och för att du tog dig tid att skriva några rader. Det betyder mycket för oss när våra gäster berättar vad dom tycker om sitt boende hos oss.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 5 februari 2022

Mysigt hotell, mycket centralt.
Trevlig personal och jättegod frukostbuffé. Hela hotellet genomsyrar omtanke. Tidningar att läsa och sköna stolar att slå sig ner i och ta en kopp kaffe.
Miljötänket är tydligt.

Datum för vistelsen: februari 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Annaevawe

Hej Anna, Tack snälla för att du tog dig tid att skriva och berätta om dina intryck från ditt boende här hos oss.

Vi blir väldigt glada för det du skriver.

Hoppas att vi snart ses igen. Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 1 februari 2022 från mobil enhet

De gemensamma utrymmena på 1:a plan är jättefina och håller den 4-stjärniga standard som hotellet har. Rummet (nr 213) däremot kändes mer som ett 2-stjärnigt motorvägsmotell. Mycket slitet golv och slitna, skavda möbler, handfatets avlopp läckte och städerskan hade därför ställt soptunnan därunder (varför inte åtgärda??), duschdörren gnällde likt en katt med svansen i kläm, ingen minibar och ingen AC… Hit kommer jag tyvärr aldrig tillbaka. När vi påtalade bristerna i receptionen fick vi endast svaret ”trist att ni känner så..”. Tråkig attityd

Tack Tina720
Christina Norén, Other på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2022

Hej Tina,

Så tråkigt att ni blev så besvikna när ni bodde i ett av våra standardrum. Tack för att du tog dig tid att skriva och uppmärksamma oss på detta. Så här ska det verkligen inte vara.

Det är väldigt viktig att vår städpersonal rapporterar fel så att felen kan åtgärdas snabbt. Även ledsen för att ni inte fick ett bra bemötande i receptionen när ni förmedlade bristerna, vi vill att gäster ska säga till om något är fel så att vi kan åtgärda det direkt. Vi ska genast ta detta med vår personal.

Jag undrar såklart vad vi kan göra för er? Kontakta mig gärna, du når mig på 0722-300193 eller christina.noren@hotelnoblehouse.se

Vi vill såklart att ni kommer tillbaka till oss en annan gång så att vi får visa att vi kan så mycket bättre än så här.

Ännu en gång tack för att du tog dig tid att berätta.

Med vänlig häsning

Omdömet skrevs 22 januari 2022

Fantastiskt hotell med underbar personal jättegod mat i baren Mycket god frukost det saknas inget Läget på hotellet är perfekt både när man kommer med tåg eller egen bil dom erbjuder bra garageplatser

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack jorgenhansson

Hej Jörgen,

Tack snälla för fint omdöme och för att du tog dig tid att skriva. Vi blir så glada över att få höra vad våra gäster tycker om oss.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 19 januari 2022

Allt fungerar mycket bra, från incheckning, restaurang och bar samt speciella önskemål gällande frukostpåse om man har lite bråttom på morgonen. Trevligt bemötande rätt igenom och alla är grymt serviceminded.

Restyp: Reste i arbetet
Tack 963bjorn
Christina Norén, Other på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2022

Hej Björn,

tack snälla för att du valde att bo hos oss på Hotel Noble House och för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Det betyder mycket för oss när våra gäster berättar om sin upplevelse.

Roligt att läsa att du har haft det bra hos oss.

Varmt välkommen tillbaka en annan gång.