Orbitz.com
eDreams
Expedia.com119 US$
Priceline119 US$
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Hotellet ligger i centrala Malmö och det är nära till Centralen (7 min), Folkets Park, Möllevångstorget (15-20 min) promenad på shoppinggatan. Hotellet har två entréer vilket gör att man i stort sett är på Lilla Torg eller Gustav Adolfs torg direkt, beroende på vilken entré man använder sig av. Personalen är serviceminded. Rummen är fina och rena.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack dextervikingson
Christina Norén, Other på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tack för att du tog dig tid att ge oss ditt omdöme.
Gläder oss att se att ni har haft det bra hos oss och att ni tycker att läget i stan är bra.

Hoppas att vi snart får välkomna er till oss igen. varmt välkomna tillbaka.

Mvh
Christina Norén

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Väldigt trevligt hotell med trevlig personal och bra bemötande. Frukosten var kanon! Rummen var fina. Det enda negativa som drar ner lite på betyget är att det inte gick att boka parkeringsplats. Och när man väl fick en parkering var det inte säkert att den var kvar om man tog en dagstur med bilen.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack fredrikarvidson
Martin Lindberg, General Manager på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Hej Fredrik
Tack för att du tog dig tiden att skicka lite feedback till oss.
Kul att ni fick en bra vistelse hos oss, hoppas vi får se er här igen framöver.
Vad gäller garaget så är det begränsat med plats och det är tyvärr svårt för oss att ha något bokningssystem där.
Varmt välkomna åter

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Vi betalade mer än 2000 kr för en natt. Det enda som möjligen skulle kunna motivera detta är det centrala läget. I övrigt upplevde jag detta som ett äldre Scandic motell. Vi betalade även för en extrasäng eftersom vi var 3 personer (vuxna). Trots att vi efterfrågade en riktig säng, vilket också bekräftades, fick vi en brits. Som vuxen är det under all kritik att betala för detta på ett ”bra” hotell.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 247catrin_
Martin Lindberg, General Manager på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Hej Katrin
Jättetråkigt att höra att ni inte är nöjda med er vistelse.
Jag förstår att skillnaden mellan en extrasäng och en ordinarie säng är stor.
Ber om ursäkt om vi varit otydliga där.
Våra 3 bäddsrum är dubbelrum med extrasäng, förutom i vår svit där vi har en ordinarie 90 säng för person nr 3.
Jag hoppas vi får möjlighet att få ta hand om er igen nästa gång ni har vägarna förbi
Hör av er direkt till mig så ordnar jag något bra.
Hälsningar
Martin

Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Bra läge. Frukost är anpassad för många olika behov. Har man barn så är det ett bra hotell med bra utbud för barnen tex filmvisning. Ligger väldigt centralt beläget i Malmö. Ingen trafik framför hotellet. Väldigt trevlig personal.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack JanRibbenrott
Martin Lindberg, General Manager på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2021

Hej Jan
Tack för att du dog dig tid att skicka lite feedback
trevligt att ni hade en fin vistelse hos oss.
Hoppas vi får se er här igen framöver.

Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Vi bodde här två nätter. Trevlig lobby och ljus, nyrenoverad frukostdel. Hade önskat lite större urval på frukosten - men det mesta fanns dock.

Vi fick ett rum ut mot gatan. Okej ljudnivå på kvällen trots puben precis nedanför. Men morgontrafiken. Inte roligt att bli väckt redan vid 6:30-7 tiden av lastbilar som hämtar sopor, eller hämtar och lämnar varor.

Då rummet saknar ac måste man ha fönstret öppet.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack saravg
Martin Lindberg, General Manager på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2021

Hej Saravg
tack för att du tog dig tid att lämna feedback till oss.
Vi hoppas att ni fick en bra vistelse trots morgontrafik som störde.
Det varierar från dag till dag och är svårt att styra.
Jag hoppas dock att få se er här igen framöver.
Be om ett rum mot någon av våra innergårdar, så slipper ni eventuellt störande trafik.
Varmt välkomna åter
Hälsningar