Omdömet skrevs 19 februari 2020

Allt var bra!
asdfökjg aödkjaöj. öakfjaökdjf a öaldkfjaökjf. aökdlfjalökdfj aöaöslkfjaö ja öakfjaökjf aö kadjfaökjfaölskdfalökjf aöskdfaölkdfjasödkfjaölk akdfjalsdjkfaöalsdkjadkfakdfakjaölsdkfalksdfakdjf

Tack Bernt S
OnAir47091300060, Kvalitetsansvarig på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2020

Bernt,

Tack för att ni valde att bo hos oss och för fint betyg här på Tripadvisor.

Varmt välkomna igen!

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 19 februari 2020

Bästa hotellet med engagerad personal, kanonfrukost och mysiga sittmöbler. Rummet bra med sköna sängar och liten sittgrupp och tyst. Garaget för bilen i nära anslutning, praktiskt och bra. Men framför allt trevlig och hjälpsam personal.

Rumstips: Bra sängar rent och tyst
Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Gunnar5121

Gunnar,

Tack för att ni valde att bo hos oss på Hotel Noble House och för en väldigt fin recension.

Väldigt roligt att läsa att ni tycker att vi är det bästa hotellet, det måste betyda att ni har haft det riktigt
bra hos oss, vilket så klart glädjer oss.

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Mycket bra läge, nära till det mesta, restauranger, barer, bra shopping.
Alltid trevligt bemötande av personalen, supergod frukost. Stor fördel att det finns kaffe och liten kaka om man önskar när som under vistelsen. Super sköna sängar.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Gustavsson2020

Hej,

Tack för att du tog dig tid att skriva och berätta om era upplevelser från er vistelse här hos
oss på Hotel Noble House.

Roligt att läsa att ni uppskattar personalens bemötande, vår frukost, kaffet och kakan i lobbyn och
sen att ni sov gott i våra sängar. Även tack för att vi fick högsta betyget av er.

Omdömet skrevs 10 februari 2020

Suoerfint hotell med designinredd lobby/bar/matsal. Rummet var rymligt och välstädat och mysigt med snedtak vid sängen.
Frukosten var magnifik med många valmöjligheter och lokala alternativ, blev speciellt förtjust i en ingefära-shots som fanns. Perfekt i förkylningstider :)

Tack Emelie M

Emelie,

Tack för att du valde att bo hos oss och för att du tog dig tid till att skriva en recension.
Roligt att läsa att ni uppskattade er vistelse hos oss.

Hoppas att ingefära-shoten har gjort så att ni har sluppit förkylning.

Hoppas att vi snart får se er hos oss igen. Varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 4 februari 2020

Varm och välkomnande atmosfär. Rena och fräscha rum. Alldeles perfekt frukost. Baren har väl lite för klent utbud, kan t.ex. inte få en espresso.. Men ett hotell vi gärna återvänder till. Välkomnade och trevligt!

Rumstips: Kolla värmen i rummen - alldeles för varmt och inte lätt att få till den temp vi ville ha.
Tack Bertil N

Bertil,

Tack för att du tog dig tid att skriva en recension efter din vistelse hos oss på Hotel Noble House. Det betyder mycket för oss att få våra gästers synpunkter.

Roligt att läsa att ni har haft en bra vistelse och att ni gärna kommer tillbaka till oss.

Med vänlig hälsning