Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Över förväntan centralt bokade samma kväll som vi bodde på hotellet och vi fick ett super fint rum med ett sovrum och ett allrum. Tv i varje rum. Kaffe och te på rummet. Minibar. Och en super frukost med allt man kan tänka sig.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Pirre
Jennie B, Kvalitetsansvarig på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2018

Vi är så tacksamma Pirre!
Vilka fina rader du skriver om oss, härligt att du trivdes på Noble House!
En av våra ambitioner är att vara ett hotell där en känner sig som hemma - vad roligt att du upplevde det just så :)
Ha en fin fortsatt sommar så hoppas jag att vi ses igen någon annan gång.

Omdömet skrevs 14 juni 2018 från mobil enhet

Trevlig hotel mitt i stan. Bra rum med sköna sängar och en minibar . Man saknade luft konditionering. Varmt på natten. Trevlig personal , frukosten var bra . Nära till lilla torget med alla matställen och barer. Fanns nåde bar och resturang på hotellet.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Tomas J
Jennie B, Kvalitetsansvarig på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2018

Bästa Tomas!
Vilken trevlig läsning, tack för att du tog dig tid att skriva några rader om din upplevelse här hos oss.
Underbart att höra att du trivdes hos oss och uppskattade vår härliga personal och goda frukost.
Vi ber om ursäkt för det varma rummet, det vackra vårvädret har varit fantastiskt men ventilationen har inte riktigt hängt med tyvärr...
Hoppas att du får en fin sommar och att du återkommer till oss snart igen!

Omdömet skrevs 2 juni 2018 från mobil enhet

Frukostbuffén kan bäst beskrivas som medioker. Rummen var alldeles för varma eftersom det inte fanns någon ac. Servicen från personalen var dålig. När vi kom tillbaka andra dagen för att parkera fanns ingen ledig plats trots att vi redan betalt. Garaget var otroligt trångt och vi fick lägga nästan en timme på att parkera på kvällen. Personalen bad inte ens om ursäkt.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Cornelia N
Jennie B, Quality Manager på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2018

Bästa Cornelia!
Så väldigt tråkigt att ni inte trivdes hos oss så jag vill börja med att be om ursäkt för att er upplevelse inte blev som förväntat!
Värmeböljan nu i maj är underbar men ställer till det lite för oss då vi inte har AC i alla rum.
Jag har pratat med personalen i receptionen angående parkeringen och de tycker att det känns ledsamt att ni inte tyckte att de var tillmötesgående. Deras upplevelse var att de försökte ge er alternativ och att de bad om ursäkt för det inträffade, men er upplevelse var annorlunda och vi är som sagt ledsna för det.

Hoppas ni får en fin sommar, ni är alltid välkomna tillbaka till oss på Noble House!

Omdömet skrevs 17 maj 2018

Inte ens en pågående renovering av entréplanet påverkade helhetsintrycket av vårt favorithotell. En positiv anda genomsyrar hela verksamheten där den fantastiska personalen (samma år efter år) gör allt för att man ska trivas. Hotellet har skapat en miljö som ger gästen lugn och ro mitt i centrum av Malmö,

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack janvjanzen
Jennie B, Kvalitetsansvarig på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2018

Bästa Jan!
Så fint att se er här igen, när ni kommer vet vi att våren är här!
Vi är så glada och tacksamma över våra fina engagerade kollegor, tack för de trevliga raderna, de kommer att vidarebefordras!
Varmt välkomna tillbaka, då möts ni av en nyrenoverad lobby och nystartad restaurang :)
Trevlig sommar önskar hela personalstyrkan!

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger väldigt bra med närhet till shopping och fler restauranger.
Tyvärr fick vi ett rum som var väldigt lyhört och kranen i badrummet läckte vilket störde.
Rent och sköna sängar men känns ganska tråkigt.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack IdleSwede
Jennie B, Kvalitetsansvarig på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2018

Hej TW!
Vill börja med att tacka dig för att du tog dig tid att skriva några rader här på Tripadvisor!
Även om betyg tre är ett godkänt betyg känner vi ändå att vi vill be om ursäkt för att upplevelsen av vårt hotell inte levde upp till era förväntningar! Vårt mål är att vara ett charmigt, färgstarkt och personligt hotell med härlig atmosfär och det har vi tydligt inte lyckas leverera denna gång. Ni får gärna maila mig på jennie.berne@hotelnoblehouse.se och ge oss lite mer detaljerad feedback så att vi vet vad vi ska tänka på när vi renoverar och uppdaterar hotellet, något vi gör regelbundet.
Tack på förhand och ha en underbar helg!