Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Mycket bra läge mitt i stan, men ändå lugnt nattetid (rum mot innergården). Litet men fräscht rum med väldigt sköna sängar och snygga Jieldé lampor vid sängarna. Extra plus för bastu på plan 6 som vi bokade för morgonbad och generös frukostbuffet med allt man kan önska. Ombyggnadsplanerna som visades vid entrén såg spännande ut!

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Anna-Carin T
Jennie B, Kvalitetsansvarig på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2018

Stort TACK Ann-Catrin,
härligt att du uppskattade detaljer såsom lampor och sängkvalité och utnyttjade vår mysiga bastu! Kom snart tillbaka och besök oss när renoveringen är klar, vi är så glada och upplivade över att få visa upp lite nyheter!
Återigen, tack för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse här på Noble House, det betyder väldigt mycket för oss.
Ha en fin Valborg!
Hälsar

Omdömet skrevs 3 april 2018

Mycket bra service av trevlig personal. Fint rum med lugnt läge. Dricka, frukt, godis samt badrock välkomnade oss på rummet. Bra frukost med mycket att välja på, ett minus är inredningsstilen i frukostmatsalen som vi tycker ser väldigt enkel ut, bland annat stenhårda rosa pinnstolar, och tar bort en del av ”lyxkänslan. Det är tydligen ”MatTina” som designat det hela, men vi tycker det var mysigare förut då det var mjuka stolar i brunt fuskskinn och ombonad interiör.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack catarina_dufva
Jennie B, Kvalitetsansvarig på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2018

Bästa Catarina!
Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva några rader om din upplevelse här hos oss! Vad härligt att ni kände er välkomnade av personalen och trivdes i ert rum.
Tack för feedbacken gällande matsalen! Det stämmer att "MatTina" komponerade ihop ett frukostkoncept gällande recept och innehåll för Best Western i Skandinavien, ett samarbete som upphörde vid årsskiftet. Men hon hade inget att göra med inredningen, den har vi inom HKC Hotels själva designat och komponerat ihop. Väldigt tråkigt att du inte gillar stilen, vi själva gillar förstås mixen av retrodetaljer, mjuka färger, kakel och betonggolv men vi är såklart medvetna om att vi alla har olika tycke och smak gällande design och inredning, och tur är väl det så att inte alla ställen ser likadana ut, eller hur? :)
Hur som helst hoppas vi att du ändå vill återkomma till oss Catarina, kanske vår atriumgård är färdigrenoverad nästa gång du besöker Malmö och att den kanske faller dig bättre i smaken!

Trevlig helg!
Hälsar

Omdömet skrevs 24 mars 2018

Bodde en natt på detta hotell med bra läge...med närhet till shopping, matställen, Malmö C m.m.
Trevligt rum högt upp med snedtak där jag sov gott. Helt ok.
Bra frukost med variationsrikt utbud.

WIFI fungerade dock väldigt dåligt.

• Bodde här: mars 2018, reste ensam
Tack 853Mimmi
Jennie B, Kvalitetsansvarig på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Hej Mimi!
Vad roligt att du valde att bo hos oss på Noble House, hoppas vi får möjligheten att få hälsa dig välkommen tillbaka vid tillfälle.
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att recensera oss här på Tripadvisor och är så glada att du sov gott och fick en god start på dagen med en smarrig frukost :)
Vi har nyligen investerat i snabbare Wifi så känns väldigt trist att du upplevde det som dåligt, vi ber såklart om ursäkt för detta och kommer att följa upp problemet.

Glad påsk och välkommen tillbaka!
Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 27 januari 2018

Vänligt bemötande av personal när vi kom. Jag fick rum mot innergård som var lugnt, endast hotellgäst ovanpå som störde min sömn.Skön säng och fint badrum. Gott om plats då jag var ensam i ett standard dubbelrum. Fina färger i rummet. Roligt med mysdjur på sängen. Nära till allt , lilla torg med alla barer och restauranger, även nära till Malmö Opera. Bra frukost med mycket att välja på. Mycket prisvärt - jag bokade genom Booking.com och fick rabatt

Tips för att välja rum: Rum mot innergård tystare än mot gatan.
  • Bodde här: januari 2018, reste med vänner
Tack Lena R
Jennie B, other på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2018

Bästa Lena,
stort TACK för din fina sammanfattning av din vistelse här hos oss på Noble House!
Roligt att du uppskattade detaljer som färgval och våra maskotar på sängen. Tråkigt att du fick sömnen störd, tur då att det var en skön säng att gosa ner sig i...
Hoppas vi får möjligheten att hälsa dig välkommen tillbaka, ha det så bra tills dess!
Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 22 januari 2018

Ett funktionellt rum i en trevlig hotellmiljö. Utmärkt frukost som är genomtänkt med ekologiska och närproducerade råvaror. Trevlig personal och ett väldigt bra läge. Har bott där flera gånger, en gång uppgraderad till en svit som var något utöver det vanliga.

Tips för att välja rum: Vi ni lite extra så väl en svit.
  • Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Patrik S
Jennie B, other på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2018

Tack Patrik!
Underbart att höra att du trivdes här hos oss och valde att dela med dig av dina intryck till andra resenärer, stort tack för det!
Återkommande gäster är det bästa vi vet och då känns det extra roligt när vi kan överraska med en uppgradering.
Ha en fin helg och varmt välkommen tillbaka nästa gång du planerar en Malmö visit!
Vänliga hälsningar,
Kvalitetsansvarig