Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Bodde här under 2 dagar och stormtrivdes.
Bra personal, bra område, nära till allt, mysiga rum och fantastisk frukost. Väldigt prisvärt, bott på andra hotel i samma område och detta är nog det bästa för dem pengarna.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Neemmmoooo
Jennie B, Kvalitetsansvarig på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018

Vilken fin sammanfattning!
Tack snälla för den fina recensionen, härligt att vi levererade det du förväntade dig och att vi står oss bra i den tuffa konkurrensen.
Vi hoppas att du väljer oss även nästa gång vägarna bär till Malmö, varmt välkommen tillbaka!
Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Har bott här flertalet tillfällen både med familj och i samband med arbete. Garaget är trångt och en garanteras inte plats vilket kan vara tråkigt om du tar ut bilen och kommer tillbaka till ett fullt garage. Badrummen är slitna och innehållet i minibaren motsvarar oftast inte det som står listat. Personalen är väldigt positiv och serviceinriktad. Bra bemötande! Läget är mycket centralt och utan störande trafik. Frukostbuffén täcker de flesta behov med bravör!
Ett helt ok hotell utan lyx men som fyller de basala behoven väl.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack trumbiggen
Jennie B, Kvalitetsansvarig på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2018

Bäste gäst!
Tack för att du tog dig tid att skriva några rader om din vistelse här hos oss. Vad glada vi blir över dina fina ord angående personal och frukost, vi vill vara ett personligt och hemtrevligt hotell och då är just dessa bitar väldigt viktiga!
Hotellets egna garage är en bra service tycker vi även om vi håller med om att somliga platser i garaget är trängre än andra. Just därför tar vi aldrig bokningar av garageplatser. Till nästa gång kan vi istället hänvisa till parkeringshuset 2 minuter från hotellet, det fungerar ibland bättre om en har en större bil.
Vi tar till oss din feedback och kommer att jobba vidare både med de mjuka värdena men också med hårdvaran i form av en uppfräschning av badrum samt en omfattande renovering av lobbyplan och konferens.
Hoppas vi får chans att hälsa dig välkommen igen nästa gång vägarna bär till Malmö!
God fortsättning!

Omdömet skrevs 11 december 2017

Nobel House är det lilla hotellet mitt i Malmö med en personal som för allt för sina kunder.
För mig är detta det perfekta hotellet, det känns varje gång som om man har kommit hem.
Jag bor aldrig på något annat hotell när jag är i Malmö

Datum för vistelsen: december 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack Roger W
Jennie B, Kvalitetsansvarig på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 15 december 2017

Bästa Roger!
Vilken fantastiskt fin feedback, det betyder väldigt mycket för oss att du tagit dig tid att skriva några rader om vad du tycker om Noble House!
Eftersom vi vill vara ett hemtrevligt och personligt hotell så är det extra roligt att du nämner just detta.
Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen igen...och igen...och igen :)
God Jul & Gott Nytt 2018!
Önskar vännerna på Noble House

Omdömet skrevs 5 december 2017

Ligger mycket centralt och kommer direkt ut i centrum o tycker det är skönt med garageplats under hotellet. Fräscha rum och trevlig personal Trevlig personal. Bokar nästan alltid detta hotell när jag är i stan

Datum för vistelsen: november 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 395lisbethf
Jennie B, Kvalitetsansvarig på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2017

Bästa Lisbeth!
Underbart att du återkommer till oss med jämna mellanrum, du ska veta att det betyder så mycket för oss.
Tack för att du tog dig tid att skriva några rader, hoppas vi får hälsa dig välkommen tillbaka snart igen!

Passar på att önska dig en riktigt God Jul!

Omdömet skrevs 20 november 2017

Detta är ett bra och trevligt hotell mitt i Malmö och med ett lugnt läge men ändå nära till allt. Mycket trevlig personal och bra service. Frukosten var mycket bra och innehåller Skåne-specifika inslag.

Datum för vistelsen: november 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack Asalov
Jennie B, Kvalitetsansvarig på Best Western Plus Hotel Noble House, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2017

Tack för feedback!
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva några rader om din vistelse här hos oss. Härligt att du trivdes hos oss och att du upplevde oss som ett trevligt hotell med bra personal och service.
Hoppas du återkommer nästa gång du besöker Malmö!