Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Om man vill vara snäll, kan man kalla Teaterhotellet för ett pittoreskt funkishotell, vilket förvisso är sant. Tyvärr är det också sant att det inte når upp till en modern hotellstandard. Mest irriterande var lyhördheten och en påtaglig mögellukt i badrummet. Frukosten höll inte heller någon vidare nivå. Små irritationsmoment, som att nyckeln knappt passade i låset, avsaknad av mörkläggningsgardiner, och att rummet mot slutet av sista natten fylldes av en lukt av nystekt bacon, hade jag kunnat leva med om det inte vore för de mer påfrestande nackdelarna. Personalen var dock trevlig på ett okonstlat sätt, men det vägde inte upp en på det hela taget rätt sunkig hotellupplevelse.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Pär A
Omdömet skrevs 25 januari 2018 från mobil enhet

Läget är bra och frukosten är ok, även om den glutenfria sektionen lämnar en del att önska. Billiga öl i receptionen.

Väldigt lyhört vilket är skitdåligt då jag sover lätt, sen gäster som gapar och skriker på nätterna gjorde ju inte saken bättre. Sen är tv’n gjord för dockskåp.

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Mozzitini
Omdömet skrevs 10 december 2017

Mycket prisvärt hotell med närhet till Triangeln, stan, operan och mysiga restauranger.
Väldigt trevlig och hjälpsam personal, med det lilla extra personliga som man inte får på hotellkedjorna. Bra frukost. Snyggt och rent.
Vi återkommer mer än gärna.

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Desirée M
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Tyvärr så gick vi på tidigare TripAdvisors omdöme på ett charmigt retro hotell. Retro definitivt,charmen var icke existerande. Receptionisten pratade knappt någon engelska o var otrevlig. Smutsiga mattor, dörrarna till rummen var i plåt, väggarna gick i en svagt gulaktig färg ( som ett gammalt rökrum i nyans) nä fy vilken nit. Bilderna på webbsidan överensstämmer inte med vekligheten...
Läget är fantastisk men det kompenserar inte boendet.Undvik!

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Seaside593578
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Skulle övernatta 1 natt efter ett teaterbesök. Bara vi gick in genom dörren möttes vi av en unkel lukt. Retro är inte rätt ord. Gammalt och slitet. Personalen i receptionen var inte serviceminded, paret framför oss kunde bara engelska och det hanterade inte personalen, dessutom blev hon irriterad för minsta fråga. Rummet och korridoren som ledde till rummet luktade instängt. Dörren till hotellrummet var en plåtdörr! Ofräscht, fick öppna fönstret bara vi steg in. Det slutade med att vi gick därifrån och bokade ett annat hotell trots att vi inte kunde få pengarna tillbaka. Gick inte ens att övernatta en natt. Har aldrig varit med om något sämre i Sverige och jag reser en del. Och priset var skilde inte mycket från att bo på ett bättre hotell så det var inte ens billigt.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Sara B