Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com79 US$
Priceline79 US$
Travelocity79 US$
FindHotel79 US$
Agoda.com79 US$
Omdömet skrevs 23 augusti 2019

Lätt att hitta. Bra o trevlig personal. Rent på rummet. Bra parkering.
Lång kö till frukostbordet var mindre bra. Annars var frukosten riklig och bra.
Bra sängar. Detta var mina synpunkter på detta hotell. Återkommer gärna.

• Restyp: Reste ensam
Tack hakanhemstroem
Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Detta hotellet var helt okay, rummet var okay, men märktes att det är mer utav ett ”arbetar hotell ” för resande arbetare, rummen var okay, dock trasig dusch vägg så vatten rann över hela golvet, där fanns ingen hårfön heller utan det fick man låna i receptionen. Personalen i receptionen var inte så trevliga heller, och dom sa inte ens godmorgon när man kom ner till frukosten dom bara pratade med varandra.

Frukostbuffen var okay, fanns det mesta men sur personal. Man måste tydligen boka direkt på deras hemsida för att få wifi och frukost, vi fick betala extra för det då vi bokat via Hotels.com

Tack emilp20
Omdömet skrevs 10 augusti 2019 från mobil enhet

Lite halvrisigt hotell. Sköna sängar var väl det bästa. Badrummet luktade lite avlopp, vattenring på ett block, duschen gick inte riktigt att stänga. Sängarna glider lätt isär om man ställer ihop dem till dubbelsäng. Det duger om man inte är så petig.

Tack Pastasta
Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Trevligt hotell med mycket trevlig personal! God frukostbuffé där allt man kan önska finns.
Promenadavstånd till Centrum. Parkering till skapliga priser finns att tillgå både på parkeringsdäck och garage.

Tack aholms441579
GoodMorningHoteMalmo, Front Office på Good Morning+ Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2019

Hej ,

Tack för dina vänliga ord om din vistelse hos oss.

Vi är väldigt glada att du gav oss topp-poäng och att ni har haft det bra hos oss! Jag ska se till att dela dina fina ord med vår underbara personal.

Vi önskar dig en trevlig dag!

Med vänlig hälsning
Gisella A
Front Desk

Omdömet skrevs 29 juli 2019

Inget lyxhotell, men billigt o MER än bra :) Rent, supertrevlig personal, vart här varje sommar de senaste 4 åren. Läget är inte centralt men vi har tagit härliga promenader till centrum och genom stora parken. Vi är väldigt nöjda.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack mjohan341585