“Autentisk pasta med riktiga smaker från italien”
Omdöme om Di Penco AB

Di Penco AB
Rankad som nr 66 av 970 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar

Köpte takeaway till familjen och gick till Pildammsparken bredvid för att äta den som picknick. Som alltid levererar dem maten i rikliga portioner men framförallt i autentiska smaker med hantverket i fokus. Dessutom väldigt prisvärd för hemmagjord pasta. Köper även alltid på oss lite extra från deras kyldisk med riktigt god parmaskinka, buffelmozzarella mm. En guldklimp i vardagen!

Tack Belinda C

Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Jattebra mat och bra service! Ingen störig musik. Prisvärt! Restaurangen är också Pet-frienly så det var mysig med hundar där.

Tack JudyLego
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Varierat omdöme då det inte alltid håller samma standard. Har varit nöjd tidigare men lunchen igår var undermålig. Torr och ljummen lasagne med EN bit selleri. Mycket tråkigt. Tänker att det förhoppningsvis beror på semestrar och att ordinarie personal ej varit närvarande.

Tack Katarina7906
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Den stora grejen är att de gör all pasta själv, med massor av ägg i, så att den i sig själv blir väldigt god och mättande som ingen annan pasta. Godast i Malmö, antagligen godast i Sverige. Och prisvärt (har bara gått på lunchen). De har en dagens kött och en dagens veg, tyvärr ingen meny på internet, men om man inte gillar dagens kött kan man t ex ta dagens veg med tillagd skinka. Goda desserter också. Blygsamma lokaler, trevlig uteservering. Har nog varit här minst 50 ggr.

Tack David S
Omdömet skrevs 15 juli 2020

Åt lunch med min man och barn. Fick hemmagjord pasta som visserligen var ok, men en kycklingsås med några få bitar i. Inte en grönsak så långt ögat kunde nå. Fick säga till om dryck tre gånger till min dotter, eftersom den glömdes bort. Ingen rolig upplevelse.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 16piab

Resenärer som tittade på Di Penco AB tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Di Penco AB? Berätta vad du tyckte!