“Familjärt och super gott”
Omdöme om Di Penco AB

Di Penco AB
Rankad som nr 39 av 969 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Det är verkligen skillnad på färskpasta & färskpasta. Super gott; jätte trevlig personal och känns riktigt familjärt och välkomnande. Delikatessen är verkligen toppen med massor av godsaker. Fantastiskt gott med en riktig kaffe latte!
Hit kommer jag garanterat flera gånger!

Datum för besöket: mars 2018
Tack pempelempe

Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Lika gott som alltid, vilka portioner gott, prisvärt och trevlig personal! Desserterna är farligt goda

Datum för besöket: januari 2018
1  Tack Irenemalm
Omdömet skrevs 19 december 2017 från mobil enhet

Mätt, nöjd och lycklig. Tack! Ligger osynligt men när man väl kommit ner i restuarangen känner man att man är i Italien. Kallt, avskalat med fokus på smakerna. Varm och härlig personal.

Datum för besöket: december 2017
1  Tack 723_sat
Omdömet skrevs 21 november 2017

Hit går vi med jobbet några gånger om året och vi är alltid nöjda, härligt med högljudda italienare som jobbar undan, snabbt, smidigt och serverar mycket god pasta.Ett av Malmös trevligaste ställe att luncha på trots att det ligger nere i en källare :)

Datum för besöket: november 2017
Tack natten1
Omdömet skrevs 9 november 2017

Alltid välsmakande pasta med olika alternatiiv på denna mysiga kvarterskrog. Lätt att missa när man går förbi (ligger en trappa ner), men väl värt ett besök.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Frosten1

Resenärer som tittade på Di Penco AB tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Di Penco AB? Berätta vad du tyckte!