Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Findus2024

En natt på Scandic Oceanhamnen

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 4 juni 2024
+ Fantastiskt läge - Aircondition på rummet - Professionell och trevlig personal - God stor variationsrik frukost. - Svårt att hitta hotellet - Dåliga parkeringsmöjligheter (dyr hotellparkering). OBS! Skippa den laktosfria äggröran. Smakar underligt.
Datum för vistelsen: juni 2024
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Ser du något problem med det här omdömet?
Marie Nilsson , OtherScandic Segevång, svarade på det här omdömet
Svarade för 4 veckor sedan
Hej,

Tack snälla för ditt omdöme, vi ska se till och framföra det vidare till Scandic Oceanhamnen.
Ha en fin dag

Visa fler hotell i Malmö
Omdömet skrevs 30 april 2024

Datum för vistelsen: april 2024
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 6 april 2024

Efter en lång resa kom jag hit. Valde detta hotell för att det är lätt att parkera där.
Det var enda fördelen.
Kom in på ett kallt rum. Värmen avstängd helt och hållet. Rummet känndes iskallt. Det visade sig att elementet var skruvat helt av. jag drog på värmen och efter några timmar var det ok värmen. Men det var först gången någonsin som jag har ommit till ett rejält kallt rum.

Jag skulle kunna ge detta hotell en fyra i betyg men detta med avstängd värme gör att det blir ett dåligt betyg

Rumstips: kolla värmen så du slipper sova frysande
Datum för vistelsen: april 2024
Restyp: Reste ensam
Tack Vaxholmaren S
Marie Nilsson , Other på Scandic Segevång, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2024

Hej,

Stort tack för din feedback! Vi uppskattar att du delar med dig av din upplevelse hos oss. Vi beklagar att upplevelsen inte riktigt blev som du förväntade dig .

Vår chef har kontaktat dig för att försöka lösa det på bästa möjliga sätt. Vi hoppas såklart att du vill ge oss en ny chans och komma tillbaka.

Omdömet skrevs 8 mars 2024

Datum för vistelsen: mars 2024
Omdömet skrevs 31 januari 2024

Datum för vistelsen: januari 2024
Omdömet skrevs 26 januari 2024 från mobil enhet

Först och främst, hotellet är mycket mysigare på insidan än på utsidan, så man inte låter sig ”luras” av det. Trevlig personal, mycket bra frukost i mysig matsal och trevlig personal även där.

Rummet var fint, fräscht och välstädat. Sköna sängar.

Även ett plus att man kan parkera kostnadsfritt om man är gäst.

Brukar bo i stan när vi är i Malmö, men kommer nog bo här även nästa besök, vi trivdes bra.

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Fearless20047234412
Marie Nilsson , Other på Scandic Segevång, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2024

Hej,

Tack snälla för ditt fantastiska omdöme, det betyder mycket för oss. Det gör oss väldigt glada att höra att ni har haft en fin vistelse och extra kul att ni tycker om våra rum. Hoppas vi ses snart igen!