Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com138 US$
ScandicHotels.com138 US$
Travelocity138 US$
FindHotel125 US$
Trip.com137 US$
Omdömet skrevs 19 april 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Patricia Martyn, Other på Scandic Segevång, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2022

Omdömet skrevs 19 april 2022

Omdömet skrevs 12 april 2022

Vi trivdes utmärkt. stannade 1 natt och njöt av pool, middag och frukost. Fatöl i receptionen ett stort plus. riktigt gott! Vi kommer säkert tillbaka i framtiden.

- på läget bara, men vi skulle bara vara på hotellet ändå.

Tack NiklasBjorkell
Patricia Martyn, Other på Scandic Segevång, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2022

Hej Niklas,
Va roligt att ni hade en så bra upplevesle hos oss, ni är så välkomna åter!
MVH
Scandic Segevång

Omdömet skrevs 3 januari 2022

Jättebra hotell med trevliga receptionister + övrig personal. Snabbt behjälpliga. Trevligt i det stora hela. Nackdelen är nog att utsidan ser så tråkigt ut men insidan förändrar det hela. Toppen hotell!

Datum för vistelsen: december 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Ann99100
Patricia Martyn, Other på Scandic Segevång, svarade på det här omdömetSvarade 5 januari 2022

Hej,

Stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.

Varma hälningar från receptionen

Omdömet skrevs 21 december 2021

Familjevänligt hotell med bra service för stora och små. Fräscha nyrenoverade rum, snygg restaurang, utmärkt frukost, särskilt för den som är gluten- och laktosintolerant. Stort plus för den nyrenoverade poolen. Perfekt med stor gratis parkering och nära in till Malmö men också till större vägar som snabbt tar dig runt i Skåne.

Datum för vistelsen: december 2021
Tack annalund2018
Patricia Martyn, Annan på Scandic Segevång, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2021

Hej,
Tack så mycket för det fina omdömet!
Så roligt att höra att du gillade din vistelse hos oss, det ska vi föra vidare till resten av teamet.
Hoppas att ni snart besöker oss igen!
Häslar,
Receptionen på Scandic Segevång