Omdömet skrevs 26 juli 2020

Datum för vistelsen: juli 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Omdömet skrevs 13 juli 2020

Super service trots Coronatider. Och då utan att göra avkall på säkerheten. Mycket trevlig personal som gör att man känner sig mycket välkommen. Särskilt kul att poolen, gymmet och baren var öppna och attest fanns ”coronasäker” frukostbuffé!

Datum för vistelsen: juli 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack WolframAntepohl
Andreas Wreth, Other på Scandic Segevång, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2020

Hej!

Stort tack för fin respons.

Vad kul att du hade en fin vistelse hos oss och att du fick en bra service!

Varmt välkommen igen!

MVH,
Maria

Omdömet skrevs 6 mars 2020

Så var vi åter på SCANDIC SEGEVÅNG ett i våra ögon ett härligt hotell, mysiga rum, god mat, härlig frukost, fina promenadvägar med hund, en toppenpersonal i restaurangen och receptionen särskilt er egen Charlotte Pirelli i receptionen

Datum för vistelsen: februari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack MartinF2993
ScandicSegevang, Receptionist på Scandic Segevång, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2020

Hej Martin!

Tack för ditt fina omdöme om hotellet.

Så trevligt att ni besöker oss igen, vi är så tacksamma för återkommande gäster som gillar vårt hotell.
Jag ska hälsa "Charlotte".

Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 12 februari 2020

Ligger bra efter motorvägarna mot Europa, Standardhotell med sedvanlig Scandic standard. Gratis parkering. Skaplig mat, nära framför allt. Bra sängar som alltid på Scandic. Vi körde till Ystad väldigt tidigt, innan frukosten öppnade,men det är ju inte hotellets fel :)

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Peter G
ScandicSegevang, Receptionist på Scandic Segevång, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2020

Hej Peter.

Tack för ditt omdöme om hotellet.
Så trevligt att du trivdes här hos oss.

Du är välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 4 februari 2020 från mobil enhet

Ringer och stämmer av sen incheckning

Kommer sent, bra och snabb incheckning.

Ber alltid om rum högt upp,( ligger i min scandic profil,ogillar spring och är väldigt ljudkänslig(lättväckt)
1 hamnar i bottenplan i ett svinkalltrum.
2. kul att få veta att just där jag skall bo snart skall renoveras men med tanke på hur slitet badrummet såg ut så är det ju dags att kanske inte hyra ut rummen.., har man bokat ett superiour rum så borde det i alla fall vara fräscht,
3. Softa med filmkanaler ville man men nej,funkar inte
4 Trägolv ingick... men kanske inte det man ville ha sent på kvällen, dock ingick ett jäkla spring i korridoren utanför..
5.Sovmorgon! Nej! 07.15 vaknar man av att hantverkarna håller på med någon form av oväsen( i korridoren bredvid som renoveras)

Konstaterar återigen att detta var inte värt pengarna,(synd för det är nära kontoret)
Frukosten var bättre än sist men att bo mycket på samma hotell (bott jättemycket här genom åren har man inget för)
Nästa gång blir det lund igen

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Bengtm2
ScandicSegevang, Receptionist på Scandic Segevång, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2020

Hej Bengt.

Tack för ditt omdöme om hotellet.

Beklagar att vi inte kunde uppfylla dina önskemål för din senaste vistelse hos oss.
Vi har endast superiour rum på första plan så det är därför som vi inte kunde lägga dig i ett rum på högre plan.
Filmkanalerna togs bort för en tid sedan redan men det är rätt, det står kvar på hemsidan ännu. Jag har kontaktat vår marknadsavdelning så att vi kan ändra detta. Vi är tacksamma att du märkte detta.
Vi är hemskt ledsna att du blev störd av renoveringen också.

Vi ber dig att komma tillbaka senast i vår eller sommar för att uppleva vårt nyrenoverade hotell då.

Ha en fin dag!